KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2009

Στην ουρά για ταυτοποίηση 9 εκατ. καρτοκινητών....

Εμμένει η κυβέρνηση στη νομοθετική ρύθμιση για την καταγραφή των καρτοκινητών, παρά τα τεράστια κενά που παρουσιάζει το σχέδιό της. Οι εταιρείες δεν έχουν λόγο να διαμαρτύρονται, προσθέτει, εκτιμώντας πως το μέτρο θα λειτουργήσει ως... κράχτης.

Σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Μεταφορών-Επικοινωνιών Ευρ. Στυλιανίδης εμφανίστηκε βέβαιος πως το σχέδιο νόμου, που τις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής στο πλαίσιο δημόσιας διαβούλευσης, θα οδηγήσει στη μείωση της εγκληματικότητας. Επικαλέστηκε το παράδειγμα άλλων χωρών της Ε.Ε. που έχουν προχωρήσει σε ανάλογες ρυθμίσεις, ενώ έκανε γενικόλογες αναφορές σε μετρήσεις και εκθέσεις διεθνών οργανισμών, που όπως είπε στηρίζουν τις εκτιμήσεις του.

Το σχέδιο προβλέπει τα εξής:

* Οι κάτοχοι καρτοκινητών θα πρέπει να υποβάλουν τα προσωπικά τους στοιχεία στις εταιρείες ως τις 30 Ιουλίου 2010.

* Οι εταιρείες έχουν προθεσμία να προχωρήσουν στις απαραίτητες προσαρμογές και να ολοκληρώσουν την ενημέρωση των συνδρομητών τους ως τις 30 Ιουνίου 2010.

* Το κόστος που απαιτείται για τη δημιουργία και λειτουργία του μηχανισμού ταυτοποίησης δεν θα μετακυλιστεί στους καταναλωτές, καθώς θα υπάρχουν σχετικές προβλέψεις στο νόμο. Σημειώνεται, ωστόσο, πως οι εταιρείες μπορούν να καλύψουν εμμέσως το κόστος με αναπροσαρμογή των επιδοτήσεων για την προμήθεια συσκευών.

* Την εποπτεία του συστήματος θα αναλάβει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ενώ φαίνεται πως παραγκωνίζεται ο ρόλος της ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών.

* Οι εταιρείες υποχρεώνονται να διατηρούν τα στοιχεία των συνδρομητών ως και ένα χρόνο μετά την απενεργοποίηση της σύνδεσης καρτοκινητού.

* Σε γενικές γραμμές, ακολουθείται το μοντέλο που έχουν υιοθετήσει οι τράπεζες για τις πιστωτικές κάρτες. Στην περίπτωση κλοπής ή απώλειας του καρτοκινητού, ο συνδρομητής θα ενημερώνει την εταιρεία για την απενεργοποίηση της σύνδεσης.

"Οι εταιρείες δεν πρόκειται να χάσουν" σημείωσε ο υπουργός Μεταφορών. Αν και ο ίδιος σύνδεσε το σημερινό καθεστώς ανωνυμίας στις καρτοκινητές συνδέσεις με την εγκληματικότητα, διευκρίνισε πως "δεν είναι της παρούσης" η ανάληψη ανάλογης νομοθετικής πρωτοβουλίας για την ανωνυμία στο διαδίκτυο. Πρόσθεσε, επίσης, πως δεν προβλέπεται αλλαγή στο νόμο που αναφέρει τα αδικήματα για τα οποία προβλέπεται η άρση του τηλεπικοινωνιακού απορρήτου.

Από το υπουργείο υπολογίζεται πως σήμερα στη χώρα μας υπάρχουν 9 εκατ. συνδέσεις καρτοκινητών, ενώ κάθε ημέρα πραγματοποιούνται 10-15.000 συνδέσεις που ο Ευρ. Στυλιανίδης περιέγραψε ως "ευκαιριακού χαρακτήρα". Σημειώνεται, ωστόσο, πως στην περίπτωση που ο νόμος υπερψηφιστεί και τεθεί σε ισχύ, η υποχρέωση καταγραφής των στοιχείων θα ισχύει και για τις συγκεκριμένες "ευκαιριακές" συνδέσεις.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This