Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!
Στα μαλακά έπεσε η Styga Comapnia Naviera, συμφερόντων οικογενείας Μαμιδάκη καθώς της επεβλήθη πρόστιμο 1 εκ. δολαρίων από τις αμερικανικές αρχές για παραποίηση βιβλίων πετρελαίου. Η υπόθεση αφορά το δεξαμενόπλοιο Georgios M. το οποίο έπιανε πολύ συχνά στα λιμάνια Corpus Christi, Texas City, Freeport, και Houston.
Την ανανέωση για δύο χρόνια του panamax της Diamond Sea ανακοίνωσε η Paragon Shipping, συμφερόντων Μιχάλη Μπουντουρογλου. Ναυλωτής είναι η Bunge η οποία θα καταβάλει 16,250 δολάρια την ημέρα, ενώ έχει δικαίωμα να παρατείνει τη ναύλωση για ένα ακόμη χρόνο, στα 18.500 δολάρια. Η ναύλωση ξεκινά από τον Απρίλιο του 2010.
Την παραλαβή του νεότευκτου φορτηγού τύπου supramax Bitterm ανακοίνωσε η Eagle Bulk, συμφερόντων Σοφοκλή Ζούλα. Το πλοίο ναυλώθηκε για 10 χρόνια. Τα πρώτα πέντε τα ναύλα θα ανέρχονται στα 18,850 ημερησίως και για τα υπόλοιπα πέντε στα 18.000 δολάρια αλλά με δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη. Η εταιρία εκτιμά ότι από τη ναύλωση αυτή θα έχει έσοδα κατ� ελάχιστον 62 εκατ. δολάρια.
Ειδικές καλυμμένες ομολογίες (First priority Ship Mortgage Notes) υψους 375 εκατ. δολαρίων θα εκδώσει η Navios Maritime Holdings, συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου. Εκδότρια εταιρία θα είναι η κατά 100% θυγατρική της Navios Maritime Finance.
Τη ναύλωση του suezmax δεξαμενoπλοίου της Euronike, ανακοίνωσε η ΤΕΝ του ομίλου Τσάκου. Από τη ναύλωση αυτή η εταιρία εκτιμά ότι θα εισπράξει 15,3 εκατ. δολάρια και εάν η ναύλωση επεκταθεί για ακόμη ένα χρόνο, άλλα 8,1 εκατ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου