KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

ΑΠΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟ ΦΕΥΓΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ!!!

Χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας και από κινεζικές τράπεζες..και ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!!

 




Aναστροφή στην πτωτική πορεία της ναυτιλιακής χρηματοδότησης το 2010 «βλέπει» με τα μέχρι σήμερα στοιχεία η Petrofin S.A.

Ηδη εκτιμά ότι το 2010, οι 4 στις 10 τράπεζες θα ανοίξουν και πάλι το χαρτοφυλάκιό τους για τις ναυτιλιακές εταιρείες, αφού σύμφωνα με πληροφορίες έχουν αυξήσει τον προϋπολογισμό τους.


Οι ελληνικές τράπεζες είναι σταθερά πρόθυμες να ενισχύσουν τον ρόλο τους, όμως μέχρι να υποχωρήσει η οικονομική κρίση κανείς δεν μπορεί να προκαθορίσει πώς θα συμπεριφερθούν.


Παρά την κρίση, όμως, και τις επιπτώσεις της στη ναυτιλία, όπως μείωση της τιμής των πλοίων αλλά και της ναυλαγοράς, οι επιπτώσεις στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση θεωρούνται αντιμετωπίσιμες.


Γεγονός που αποδεικνύεται από το ότι δεν σημειώθηκε σχεδόν καμία πτώχευση Ελληνα πλοιοκτήτη.


Στο πλαίσιο αυτό ενισχύουν την παρουσία τους στην Ακτή Μιαούλη τράπεζες από την Κίνα και την Απω Ανατολή, ενώ θέλουν να επωφεληθούν και κάποια μικρότερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.


Τελευταίο και μεγάλης σημασίας οχυρό για τους Κινέζους είναι η χρηματοδότηση της ναυτιλίας.


Αναμφισβήτητα, οι κινεζικές τράπεζες θα παίξουν  ενεργό ρόλο στη χρηματοδότηση της  παγκόσμιας ναυτιλίας. Η άνοδος του  εθνικής ναυτιλίας της Κίνας  που ουσιαστικά ξεπέρασε την ελληνόκτητη  ναυτιλία αλλά και η διαθέσιμη  ρευστότητα της τραπεζικού συστήματος της Κίνας είναι τα δύο συστατικά που θα βοηθήσουν τις κινέζικες τράπεζες να εισέλθουν στον ανταγωνιστικό χώρο της χρηματοδότησης πλοίων.  


Μέχρι πριν από  δύο χρόνια οι δυνατότητες της  τραπεζικής αγοράς περιορίζονταν στη  χρηματοδότηση των ναυπηγιών  της χώρας αλλά και της εσωτερικής προστατευόμενης ναυτιλιακής αγοράς.


Αρκετές ναυτιλιακές  εταιρείες άλλων εθνικοτήτων  μπόρεσαν να συνάψουν σχέση με την  Τράπεζα Εισαγωγών - Εξαγωγών της Κίνας (Export - Import Bank of China ), κυρίως για τη χρηματοδότηση της κατασκευής των πλοίων.


Η ίδια τράπεζα  δειλά-δειλά διεθνοποίησε την παρουσία της, καθώς άρχισε να συμμετέχει σε δάνεια που παρέχονταν προς μη κινεζικές  εταιρείες από τράπεζες του εξωτερικού.

Σταδιακά αποκτήθηκε τεχνογνωσία και παράλληλα με εκπαίδευση νέων στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση δημιουργήθηκε πλέον στη χώρα ο κορμός στελεχών που θα αναπτύξουν τη διεθνή χρηματοδότηση.  

 

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This