KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2010

GLOBAL FINALCIAL CRISIS TOGETHER WE CAN STOP TALKING ABOOT IT.



Το 2010 μπορεί να ειπωθεί με πάσα βεβαιότητα πως δεν θα σημειωθεί κάποιο ρεκόρ στις επενδύσεις των Ελλήνων εφοπλιστών, σίγουρα όμως θα είναι μια σαφώς καλύτερη χρονιά από το 2009.

Από τις συνολικές συμφωνίες για αγοραπωλησίες πλοίων αξίας 4,4 δισ. δολαρίων, οι Έλληνες εφοπλιστές βρίσκονται στην κορυφή με 1,1 δισ. δολάρια. Μια «επίδοση» σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με πέρυσι, που όλοι τηρούσαν στάση αναμονής για να δουν σε ποια επίπεδα θα σταθεροποιηθούν οι τιμές.


Σύμφωνα με τα στοιχεία της ναυλομεσιτικής εταιρείας “Allied Shipbroking”, οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες αν και διανύουν μόλις τον τρίτο μήνα του χρόνου, έχουν επενδύσει μέχρι στιγμής 1,1 δισ. δολάρια για την απόκτηση 45 πλοίων, όταν πέρυσι για όλη χρονιά «ξόδεψαν» 3,2 δισ. δολάρια για 167 μεταχειρισμένα πλοία.


Ψηλά στις προτιμήσεις τους παραμένουν τα φορτηγά πλοία στα οποία οι ναύλοι διανύουν μια καλή περίοδο και ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια. 


Συγκεκριμένα στο διάστημα που μεσολάβησε από τις αρχές του έτους, έχουν αγοράσει 25 φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου, αξίας 540 εκατ. δολαρίων, 16 δεξαμενόπλοια αξίας 498 εκ. δολαρίων και 4 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 89,2 εκατ. δολαρίων.


Το αντίπαλο κινεζικό δέος
 


Σε σχέση με τον βασικό «αντίπαλο» στην… κούρσα των επενδύσεων στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, οι κινεζικές εταιρείες εμφανίζουν την ίδια εικόνα με πέρυσι. Βρίσκονται στην πρώτη θέση των αγοραστών πλοίων, η συντριπτική πλειοψηφία μάλιστα των οποίων είναι φορτηγά μεταφοράς ξηρού φορτίου, έχοντας επενδύσει όμως μέχρι στιγμής λιγότερα σε σχέση με τους Έλληνες.


Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της “Allied Shipbroking”, οι κινεζικές εταιρείες στη διάρκεια των πρώτων τριών μηνών έχουν επενδύσει 907 εκ. δολάρια για την απόκτηση 52 πλοίων. Το ενδιαφέρον των Κινέζων στρέφεται βασικά σε παλαιότερης ηλικίας πλοία, οι αξίες των οποίων είναι εξαιρετικά χαμηλές. Με τις αγορές πλοίων bulk carriers σε αυτή τη χρονική συγκυρία, η Κίνα αυτό που πετυχαίνει είναι να αυξάνει με χαμηλό κόστος το τονάζ της.
Οι Κινέζοι έχουν μπει πολύ δυναμικά στην αγορά του ξηρού φορτίου και αυτό αποτυπώνεται και από τα στοιχεία της Allied. Από τα 52 πλοία, τα 40 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This