KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2010

GLOBAL FINALCIAL CRISIS TOGETHER WE CAN STOP TALKING ABOOT IT. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ,ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ.

“Καμπανάκι” κινδύνου έχει χτυπήσει για δύο εισηγμένες στο αμερικανικό χρηματιστήριο Nasdaq ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων, οι μετοχές των οποίων διαπραγματεύονται σε επίπεδα τιμών κάτω του 1 δολαρίου.

Πρόκειται για τις εταιρείες OceanFreight του Αντώνη Κανδυλίδη και την NewLead Holdings των Νίκου Φιστέ και Μιχάλη Ζολώτα που είναι η μετεξέλιξη της Aries Maritime, οι οποίες αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο διαγραφής από το αμερικανικό Χρηματιστήριο, εξαιτίας του γεγονότος ότι μετοχές τους κινούνται κάτω από το όριο του 1 δολαρίου για 30 συνεχόμενες συνεδριάσεις.

Η αρμόδια επιτροπή του αμερικανικού χρηματιστηρίου Nasdaq έχει δώσει περίοδο χάριτος έξι μηνών στις δύο εταιρείες, προκειμένου οι τιμές των μετοχών να επανέλθουν σε επίπεδα άνω του ορίου του 1 δολαρίου.

Στην περίπτωση εκείνη πάντως που οι μετοχές των δύο εταιρειών συνεχίσουν και το επόμενο διάστημα να δέχονται έντονες πιέσεις, οι εφοπλιστές θα πρέπει να αποφασίσουν εάν θα προχωρήσουν σε reverse split των μετοχών τους, ή θα βγουν από την λίστα των εισηγμένων εταιρειών του αμερικανικού Χρηματιστηρίου.

Η ΝewLead Ηoldings -πρώην Aries Maritime- ξεκίνησε να διαπραγματεύεται με τη νέα της πλέον ονομασία από τον περασμένο Δεκέμβρη στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά του Νasdaq. Εξαγοράσθηκε από την Grand Union των εφοπλιστών Νίκου Φιστέ και Μιχάλη Ζολώτα, ενώ και το περασμένο Φθινόπωρο η μετοχή της τότε Aries Maritime είχε φθάσει στο σημείο να διαπραγματεύεται κάτω από τα επίπεδα του 1 δολαρίου.

Η εταιρεία ελέγχει σήμερα στόλο που αποτελείται από πέντε ΜR δεξαμενόπλοια, τέσσερα δεξαμενόπλοια κλάσης panamax και τρία πλοία ξηρού και χύδην φορτίου.

Η OceanFreight συμφερόντων Αντώνη Κανδυλίδη ελέγχει σήμερα ένα στόλο που αποτελείται από 9 πλοία ξηρού φορτίου(3 capesize και 6 panamax) και 4 δεξαμενόπλοια, συνολικής χωρητικότητας 1,4 εκ. τόνων.

Η τιμή της μετοχής της OceanFreight τον τελευταίο ενάμιση χρόνο βρίσκεται σταθερά σε πτωτική τροχιά. Στις 5 Ιουνίου του 2008 είχε βρεθεί στα υψηλότερα επίπεδα εκείνης της χρονιάς με την τιμή της να αγγίζει τα 27 δολάρια.

Έκθεση της XRTC για τις μετοχές των εισηγμένων εταιρειών

Πρόσφατη έκθεση της XRTC για τις τιμές των μετοχών των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών στην αμερικανική χρηματαγορά υπογραμμίζει ότι η πορεία των μετοχών των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών δεν εξαρτάται μόνο από την πορεία της ναυτιλιακής αγοράς αλλά είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων όπως του αγοραστικού ενδιαφέροντος των θεσμικών επενδυτών για εταιρείες του συγκεκριμένου κλάδου μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Επίσης η άνοδος ή η πτώση της τιμής μιας μετοχής δεν αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα για την αξιολόγηση της εταιρείας.

Εξετάζοντας τις μετοχές των ναυτιλιακών εταιρειών και κατά συνέπεια την πορεία της κεφαλαιοποίησης των εταιρειών κατά το διάστημα Σεπτεμβρίου 2009 με Φεβρουαρίου 2010 δεν διαπιστώνονται ομοιότητες. Παρά το γεγονός ότι οι δείκτες μετοχών του NYSE και του Nasdaq είναι στα ίδια περίπου επίπεδα με αυτά της 4ης Σεπτεμβρίου 2009 οι πορείες των μετοχών των εταιρειών που εξετάζουμε εμφανίζουν διαφορετική εικόνα η καθεμία. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι δεν υπάρχει κοινή πορεία των μετοχών των δεξαμενοπλοίων μεταξύ τους ή των μετοχών των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στα φορτηγά καθώς έχουμε εταιρείες με δεξαμενόπλοια όπως η Aegean Marine Petrol της οποίας η τιμή της μετοχής της αυξήθηκε κατά 34% και βλέπουμε και εταιρείες μεταφοράς ξηρού φορτίου όπως η Navios της οποίας η τιμής της μετοχής αυξήθηκε κατά 23%.

Στον αντίποδα στο διάστημα αυτό βρέθηκαν μετοχές εταιρειών που κατέγραψαν σημαντικές απώλειες, όπως η Synergy(-74%), η Freeseas(-26%), η Star Bulk(-23%),η Excel(-14), η Goldenport(-13%), η Omega Navigation(-12%

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This