KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010

Άντζελα Δημητρίου «Πληρώνω τα σπασμένα, αλλά ο Θεός είναι μεγάλος!»

«Περασμένα ξεχασμένα δεν γίνεται να είναι, γιατί είναι πολύ νωπά ακόμα τα γεγονότα. Τα χέρια μου τα βλέπω και νομίζω ότι δεν έχουν καθαρίσει. Βρομάνε ακόμα...». Κάπως έτσι άρχισε η συζήτηση της Άντζελας Δημητρίου, που ήταν καλεσμένη της Αννίτας Πάνια στο «Ζαμανφού», το βράδυ της Τετάρτης. Η Λαίδη του ελληνικού πενταγράμμου αφηγήθηκε το χρονικό της σύλληψής και τετραήμερης κράτησής της, ενώ αναφέρθηκε σε όσους της συμπαραστάθηκαν στις δύσκολες εκείνες ώρες και παρουσίασε την καινούρια της δισκογραφική δουλειά που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.

«Είναι κατάθεση ψυχής αυτό που σου κάνω...Τα χέρια μου τα αισθάνομαι βρόμικα ακόμα γιατί δεν πέρασα μία φορά αποτυπώματα...Πέρασα μία φορά στο Α.Τ Περιστερίου και μία εδώ στη ΓΑΔΑ. Μου βγάλανε κι ωραίες φωτογραφίες. Τόσα χρόνια που κάνω φωτογραφίσεις για εξώφυλλα και τέτοια, πιο ωραία φωτογραφία δεν έχω ξαναβγάλει…και δεν μου τη δώσανε. Ευχαριστώ πάντως το αστυνομικό τμήμα. Μου φερθήκαν άψογα, δεν μου βάλανε ούτε χειροπέδες. Και μάλιστα κάποιοι έκαναν και παράπονα γιατί και καλά οι επώνυμοι έχουν άλλη μεταχείριση...Να πω μόνο πως εγώ δεν ήμουν ούτε φυγάς, ούτε εγκληματίας και αυτό που έγινε και με πιάσανε Παρασκευή αργά προς Σάββατο ξημερώματα…Τι ήταν αυτό;», είπε στην εκπομπή η Άντζελα, ενώ στη συνέχεια ευχαρίστησε όλους όσοι της συμπαραστάθηκαν στις δύσκολες ώρες λέγοντας: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Κική Παναγιωτάκη, τον Δημήτρη Κοντολάζο, στον Αποστόλη που είμαστε στο μαγαζί που με βοήθησαν».

Αντίθετα, η Λαίδη εξέφρασε και το παράπονό της για όλους εκείνους που δεν επικοινώνησαν μαζί της, όλο αυτό το διάστημα, λέγοντας: «Όλοι οι υπόλοιποι, οι μεγάλοι καλλιτέχνες όχι μόνο τηλέφωνο δεν πήρανε, αλλά ούτε ένα λουλούδι. Πού είναι οι μεγάλοι αυτοί επιχειρηματίες που τους έχω κάνει "μάγκες" μέχρι σήμερα; Μόνο φίλοι μου, άνθρωποι ξένοι με θυμήθηκαν τη δύσκολη αυτή στιγμή. Το παράπονό μου είναι για τους επιχειρηματίες και κυρίως τους καλλιτέχνες...τους μεγάλους που έχω συνεργαστεί, γιατί από τους μικρούς δεν περιμένω κάτι».

Αναφορικά με το χρονικό της σύλληψης και κράτησής της, η Άντζελα είπε: «Αυτό το πράγμα έγινε από νωρίς, οι μισοί αστυνομικοί ήταν μέσα στο κέντρο, οι μισοί απ' έξω. Εγώ δεν ξέρω τίποτα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο είναι στο χώρο και δεν νομίζω ότι το ξέρανε από την αρχή οι υπεύθυνοι του μαγαζιού. Εγώ βγαίνω πρώτο πρόγραμμα, δεύτερο πρόγραμμα και όταν τελειώνω το πρόγραμμα, μου λένε: "ασφάλεια συλλαμβάνεστε". Τους ρωτάω "για ποιο πράγμα συλλαμβάνομαι" και μου λένε "μας ήρθε κάποιο χαρτί εντός δύο ημερών να σας συλλάβουμε". Επίσης να πω πως δεν ξέρανε ότι η Αγγελική Κιουρτσάκη είναι η Άντζελα Δημητρίου!». Παράλληλα, για το εάν γνώριζε ότι η υπόθεση εκκρεμεί εις βάρους της, η ίδια παραδέχτηκε: «Το γνώριζα. Αλλά αυτό που έγινε εδώ, είναι ότι δικάστηκα ερήμην μου. Όταν πήγα στα μεγάλα δικαστήρια δεν ήξερα τίποτα».


Για τον αδικοχαμένο αδερφό της: «Πριν από δύο εβδομάδες είχα ένα άλλο δικαστήριο. Έχασα τον αδερφό μου. Αυτός που σκότωσε τον αδερφό μου εν ψυχρώ, έφαγε 9 μηνάκια, πλήρωσε 80 ευρώ και πήγε στο σπίτι του! Εγώ για κάποιες επιταγές είμαι ο κατάδικος; Πρέπει να πάω στη φυλακή; Αυτοί είναι οι νόμοι μας; Σκοτώνουν έναν άνθρωπο και είναι 9 μήνες. Χρωστάνε επιταγές και είναι 4 χρόνια φυλάκισης!».

Για τον πραγματικό υπαίτιο της ιστορίας: «Πληρώνω τα σπασμένα μιας επιλογής μου, αλλά ο Θεός είναι μεγάλος! Όλοι τις επιλογές μας κάπως τις φτιάχνουμε και στο τέλος τις πληρώνουμε εμείς».

Για το αν έχει επικοινωνήσει με το Νοράιρ Σαπουντζιάν, η Λαίδη απάντησε: «Ναι, και είπε "πολύ σύντομα θα τα φτιάξω όλα"». Μάλιστα, όπως είπε, επικοινώνησαν μαζί της και άλλοι πρώην αγαπημένοι της, οι οποίοι τη διαβεβαίωσαν ότι θα βοηθούσαν στη δύσκολη αυτή στιγμή. Η Άντζελα άφησε και αιχμές για όλους εκείνους που βγήκαν στα τηλεοπτικά παράθυρα παριστάνοντας τους "Μεσσίες", λέγοντας: «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βγήκαν και μίλαγαν παντού. Τι θέλουν να αποδείξουν;».

Για το αν ο τελευταίος αγαπημένος της επικοινώνησε μαζί της όλες αυτές τις κρίσιμες ώρες: «Βέβαια, επικοινώνησε. Είπε θα δώσει 5 χιλιάδες ευρώ. Τα περιμένω ακόμα…Πάνω απ' όλα είναι το ηθικό και να συμπαραστέκεσαι στον άλλο. Όλοι τους κάνανε πίσω! Εύχομαι μόνο η ζωή τους να μην τα φέρει έτσι ώστε να κοιμηθούν εκεί που κοιμήθηκα εγώ…Στο πάτωμα με ένα σεντονάκι. Ευτυχώς που είχα πάρει το μαξιλάρι μου από το σπίτι μου για να μου κάνει συντροφιά. Κι ένα παιδί -η κόρη μου- να κάθεται σε μια καρέκλα να κοιτάει τη μάνα της να κοιμάται 2 ώρες μόνο».

«Επιλογές μου ήταν και πληρώνω τις επιλογές μου. Πιστεύω πως θα καταλάβουν αυτές οι επιλογές ότι πρέπει να εξηγηθούν σωστά. Γιατί εάν δεν το κάνουν, μετά θα έχουν πρόβλημα», είπε η Άντζελα, ενώ συγκινήθηκε και στην έκπληξη της Αννίτας να βγάλει στην τηλεφωνική γραμμή το γιο της, Βαγγέλη Ψύχα, ο οποίος σχολίασε το χρονικό της σύλληψης της μητέρας του.

Τέλος, για να κλείσει το δυσάρεστο αυτό κεφάλαιο των τελευταίων ημερών, η Άντζελα πρώτα ζήτησε συγγνώμη απ' όλη της την οικογένεια και απ' εκείνους που την αγαπούν πραγματικά, ενώ έκλεισε λέγοντας πως «η Αγγελική Κιουρτσάκη είναι αυτή που ξεκίνησε από το Περιστέρι, γεννήθηκε στο Περιστέρι, μεγάλωσε στο Περιστέρι και έτυχε μετά από τόσα χρόνια δόξας να αισθανθεί τον εαυτό της ότι είναι ένα "τίποτα", στο Περιστέρι και πάλι. Κι όταν λέω ένα "τίποτα" το εννοώ».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This