KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Ένας Γάλλος on-line λιανοπωλητής σχεδιάζει την επέκτασή του..

Σε ένα παλιό εργοστάσιο εφημερίδων στο προάστιο του Παρισιού La Plaine St Denis, φωτογράφοι βγάζουν μοντέλα που ποζάρουν σε  τζιν J Brand, ζακέτες και άλλα ακριβά ενδύματα- ο,τι έμεινε στα ράφια των κορυφαίων ευρωπαϊκών οίκων μόδας στο τέλος της σεζόν. Το κτίριο είναι το σπίτι του Vente-privee.com (γαλλικά για «ιδιωτική πώληση»), ενός από τους κορυφαίους on-line λιανοπωλητές της Ευρώπης, ο οποίος πουλά υψηλή ραπτική σε όχι και τόσο haute τιμές.

Η ιστοσελίδα δέχεται πάνω από 40.000 παραγγελίες ανά ημέρα. Οι πωλήσεις φέτος αναμένεται να αγγίξουν τα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια, με κέρδη πάνω από 70 εκατομμύρια δολάρια. «Στο μέλλον, όλες οι μάρκες θα χρησιμοποιούν εταιρείες σαν κι εμάς», λέει ο Jacques-Antoine Granjon, ο οποίος συν-ίδρυσε τη Vente-privée το 2001 και σήμερα είναι διευθύνων σύμβουλος. «Είναι ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγούν διακριτικά από περίσσεια αποθέματα».

Καθώς επεκτείνεται, ο Granjon βρίσκει δύσκολο να επαναλάβει την επιτυχία στη Γαλλία. Από το 2006 έχει προσθέσει site στα ισπανικά, γερμανικά, αγγλικά και τα ιταλικά και άνοιξε γραφεία σε όλη την Ευρώπη για να μάθει τα τοπικά γούστα και να αναπτύξει σχέσεις με πολυτελή σήματα.

Ο Granjon αναγνωρίζει ότι Vente-privée παίρνει πάνω από το 70% των πωλήσεών του στη Γαλλία, ενώ μιμητές ξεφυτρώνουν στο εξωτερικό. «Δεν είναι ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο πια», λέει ο Simon Chinn, αναλυτής  λιανικής της Verdict Research που εδρεύει στο Λονδίνο. Η BuyVIP με έδρα τη Μαδρίτη, για παράδειγμα, είχε 93 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις πέρυσι, περίπου 60% περισσότερο από τις πωλήσεις της Vente-privée στην Ισπανία, σύμφωνα με τον Chinn. Στη Γερμανία, η Vente-privée βρίσκεται πίσω από τη Brands4friends με έδρα το Βερολίνο.

Μεγάλος ανταγωνισμός στις ΗΠΑ

Ορισμένοι από τους πιο επιτυχημένους ανταγωνιστές της Vente-privée είναι στις ΗΠΑ. Το 2007, το Gilt Groupe ξεκίνησε ένα παρόμοιο site και άλλοι, όπως η Rue La La και η HauteLook έχουν ανοίξει παρόμοια on line μαγαζιά. «Δεν έβλεπα κάποιο λόγο για τον οποίο αυτό δε θα μπορούσε να δουλέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες», λέει ο Kevin Ryan, ο οποίος ίδρυσε το Gilt Groupe αφού είδε τη δημοτικότητα του Vente-privée στο Παρίσι. Ο Ryan αναμένει πωλήσεις για το 2010 ύψους σχεδόν 500 εκατ. δολαρίων και πέρυσι πρόσθεσε ένα ιαπωνικό site. Η Ευρώπη, λέει, θα μπορούσε να ακολουθήσει.

Ο Granjon λέει ότι δεν έχει σχέδια να επεκταθεί στις ΗΠΑ, όπου ο ανταγωνισμός από εμπορικά κέντρα και discounters όπως η TJ Maxx (TJX) είναι πολύ μεγαλύτερος. Στην Ευρώπη, λέει, η ανάπτυξη στο εξωτερικό, θα ξεπεράσει την ανάπτυξη στη Γαλλία φέτος. «Μπορούμε να σκοτώσουμε τον ανταγωνισμό,» λέει ο Granjon, αναφέροντας ως κλειδί τις σχέσεις του με τους οίκους πολυτελείας. Η Vente-privée απασχολεί 120 άτομα για να διαπραγματεύονται με περισσότερες από 1.200 γνωστές εταιρείες- από τον Armani μέχρι το Zegna- για το  stock του site. «Η δουλειά μου είναι να φροντίζω για τα αποθέματα των σημάτων», λέει ο σαρανταεφτάχρονος  Διευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος πέρασε σχεδόν δύο δεκαετίες στο χονδρικό εμπόριο ειδών ένδυσης, πριν την έναρξη του Vente-privée.

Ο Granjon καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες να κρατήσει τους προμηθευτές ευτυχισμένους. Σε αντίθεση με τους περισσότερους online εμπόρους λιανικής πώλησης, οι οποίοι επιτρέπουν τις ανώνυμες επισκέψεις, το Vente-privée απαιτεί από τους επισκέπτες να δημιουργήσεουν ένα λογαριασμό πριν να μπορούν να δουν τι υπάρχει για πώληση εκείνη την ημέρα. Αν και αυτό χρειάζεται μόλις δύο λεπτά, εμποδίζει τα ειδικά site που συγκρίνουν τις τιμές, όπως τα PriceGrabber ή Shopping.com (EBAY) να εισέρχονται και να ελέγχουν τις τιμές στο Vente-privée, κάτι το οποίο οι μεγάλες μάρκες θα προτιμούσαν να μην είναι πάρα πολύ γνωστό. Ένα φόρεμα BCBG Max Azria, για παράδειγμα, κοστίζει περίπου 300 δολάρια στο Vente-privée, λιγότερο από το μισό από αυτό που μπορεί να κοστίζει σε μια μπουτίκ στην οδό Saint Honoré στο Παρίσι.

Η μεγαλύτερη πώληση του Granjon θα μπορούσε να είναι το ίδιο το Vente-privée. Για μήνες, το TechCrunch και άλλα blogs της βιομηχανία συζητούν την πιθανότητα εξαγοράς από την Amazon.com (AMZN). Η εκπρόσωπος του Amazon Drew Herdener αρνήθηκε να σχολιάσει τη φημολογία.

Ο Granjon επιμένει ότι δεν έχει συζητήσει με το Amazon και λέει ότι δεν σκέφτεται μια έξοδο, είτε μέσω πώλησης ή μιας δημόσιας προσφοράς. «Η επιχείρηση βρίσκεται σε ανάπτυξη», λέει. «Πρόκειται για μια τρελή περιπέτεια».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This