KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

Ήρθε το νέο Porsche Cayenne!

Εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα, μπορεί να χαρακτηριστεί το νέο Cayenne, το οποίο παρεμπιπτόντως παρουσιάστηκε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο πριν από λίγες μέρες στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στην Χαλκιδική.  Η δεύτερη γενιά του SUV της Porsche, είναι άμεσα διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, με τις τιμές να ξεκινούν από 101.400 ευρώ.
Πριν από οκτώ χρόνια, η Porsche παρουσίασε για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα SUV αυτοκίνητο, αλλάζοντας τα δεδομένα στην κατηγορία, τουλάχιστον όσον αφορά τα οδηγικά χαρακτηριστικά και την ταχύτητα.
Click to open image!

    Click to open image!
Click to open image!Το νέο Cayenne διατηρεί στο μέγιστο βαθμό αυτά τα στοιχεία, όντας όμως πιο γρήγορο και οικονομικό σε όλες τις εκδόσεις, ενώ παράλληλα θα διατίθεται και ως υβριδικό, με απόδοση 380 ίππων.

Όσον αφορά την σχεδίαση, διατηρεί την φιλοσοφία της πρώτης γενιάς, με τις διαστάσεις να είναι ελαφρώς μεγαλύτερες. Αυτό βέβαια δεν φαίνεται, αφού ο όγκος του αυτοκινήτου κρύβεται επιμελώς από τις έντονες καμπύλες του αμαξώματος.

Μπαίνοντας στην καμπίνα, φαίνεται από την πρώτη στιγμή η προσοχή στην λεπτομέρεια, αλλά και οι ομοιότητες με το Panamera. Το νέο Cayenne είναι πιο πολυτελές και άνετο, οι επιβάτες έχουν περισσότερους χώρους, με τα πίσω καθίσματα να σύρονται εμπρός-πίσω, ανεξάρτητα το ένα με το άλλο. Το ταμπλό και η κονσόλα, έχουν πιο σπορ και θελκτική σχεδίαση, πλάι από το μοχλό ταχυτήτων και κάτω, υπάρχουν διάφορα κουμπιά για τις λειτουργίες των συστήματων, τα οποία είναι απλά στη χρήση τους και πρακτικά. Τιμόνι, πόρτες και φυσικά καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα υψηλής ποιότητας, με τα τελευταία να προσφέρουν την βέλτιστη πλευρική υποστήριξη. Στον κατάλογο του εξοπλισμού περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα τηλεόρασης και ήχου, ξεχωριστός κλιματισμός για τους επιβάτες, δερμάτινες επενδύσεις ραμμένες στο χέρι και πολλά ακόμα.

Υβριδικό, πιο γρήγορο και οικονομικό

Στην βάση της γκάμας του μοντέλου, τοποθετείται ο V6 κινητήρας 3,6 λίτρων με τους 300 ίππους, ακολουθεί η έκδοση S με τον V8 κινητήρα 4,8 λίτρων και τους 400 ίππους, με την κορυφαία έκδοση Turbo να αποδίδει  500 ίππους, από τον επίσης οκτακύλινδρο κινητήρα των 4,8 λίτρων, με τα διπλά όμως τούρμπο. Χάρη στην τεχνολογία Porsche Intelligent Performance, που περιλαμβάνει  κιβώτιο Tiptronic S 8 σχέσεων, το start/stop και την μείωση του βάρους του αμαξώματος, η κατανάλωση σε όλες τις εκδόσεις έχει μειωθεί έως και 23%. Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση με τους 300 ίππους εμφανίζει μέση κατανάλωση 9,9 λτ./100χλμ., η έκδοση S 10,5λτ./100χλμ και η κορυφαία Turbo 11,5 λτ. /100χλμ.

Αυτή που κλέβει την παράσταση όμως, είναι η υβριδική έκδοση, η οποία συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα απόδοσης 333 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα 47 ίππων (σύνολο 380 ίπποι). Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα μέχρι τα  60χλμ/ώρα., ωστόσο ακόμα και σε ορισμένες συνθήκες έως τα 155χλμ/ώρα, ο βενζινοκινητήρας μπορεί να μένει εκτός λειτουργίας. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή βρίσκεται σε ιδιαίτερα λογικά επίπεδα με 8,2 λτ/100χλμ.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This