Ηδη στα οικονομικά τμήματα των εταιρειών έχει σημάνει συναγερμός, καθώς για πρώτη φορά βλέπουν τα έσοδα να συρρικνώνονται δραματικά. Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, τα έσοδα το δίμηνο Απριλίου- Μαΐου έχουν πέσει κατά 27% στη Wind, 18%-20% στη Vodafone και 8%-10% στην Cosmote.
Η ταυτοποίηση των καρτοκινητών
Εως σήμερα περίπου το 65% των κατόχων καρτοκινητών έχει δηλώσει τα στοιχεία του. Η προθεσμία λήγει στις 30 Ιουλίου και όσοι δεν το κάνουν χάνουν αυτόματα τον αριθμό τους και διακόπτεται η σύνδεση. Η διαδικασία ταυτοποίησης γίνεται από τον ίδιο τον κάτοχο του καρτοκινητού ή οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο στα καταστήματα των εταιρειών, στα ΕΛΤΑ και σε άλλες αλυσίδες με την προσκόμιση αντίστοιχου αποδεικτικού εγγράφου (ταυτότητα, διαβατήριο κτλ.).
Επίσης, αν για παράδειγμα το τηλέφωνο το χρησιμοποιεί παιδί, πρέπει να δηλωθεί το όνομα του παιδιού που χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο και οι γονείς να έχουν μαζί και την ταυτότητα του χρήστη, εκτός από τη δική τους. Αν ο χρήστης είναι κάτω από 18 ετών, τότε θα χρειαστεί να συνοδεύεται από τους γονείς του. Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας μπορούν να δηλώσουν «ναι ή όχι», αν επιθυμούν να φαίνεται το κινητό τους στην υπηρεσία πληροφοριών καταλόγου. Μετά τις 30/7 η εταιρεία υποχρεούται να διακόψει άμεσα την παροχή της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, έστω και αν έχει καταβληθεί από τον ανώνυμο συνδρομητή το οικονομικό αντίτιμο του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας.
Η μάχη της «ονομαστικοποίησης»
Η «ονομαστικοποίηση» των καρτοκινητών πυροδότησε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο μεταξύ των εταιρειών καθώς έως το τέλος του Ιουλίου όλοι οι κάτοχοι καρτοκινητών θα πρέπει να έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους, ειδάλλως χάνουν τον αριθμό τους.
Ετσι οι τρεις εταιρείες με μεγάλες προσφορές σε χρόνο ομιλίας προσπάθησαν το διάστημα που πέρασε να «ταυτοποιήσουν» όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες και να διατηρήσουν τα μερίδια αγοράς τους. Η κατάσταση πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις και τελικά οι εταιρείες υπέστησαν σημαντικές ζημιές, αφού σε μια περίοδο μεγάλης ύφεσης για την αγορά μετέφεραν τον πόλεμο τιμών και στα συμβόλαια, παρέχοντας δωρεάν συσκευές, διπλές επιδοτήσεις και δώρο πάγια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου