KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Π.

Σε εφιάλτη τείνει να μετατραπεί η ζωή του ....

Η άκρως αινιγματική συμπεριφορά θαυμάστριας του προβληματίζει ιδιαίτερα τον δημοφιλή τραγουδιστή.

Η συγκεκριμένη κοπέλα άρχισε τους τελευταίους μήνες να πολιορκεί πολύ στενά τον Γιάννη Πλούταρχο ακολουθώντας τον σε κάθε του συναυλία ανά την Ελλάδα.

Πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για γόνο μεγάλης εμπορικής οικογένειας των Βορείων Προαστίων, η οποία κατά το παρελθόν αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.



Η κοπέλα δεν έχανε κυριολεκτικά συναυλία του, αφού τον ακολούθησε μέχρι και στην Κύπρο, χωρίς όμως να τον πλησιάζει. Αυτή η ιστορία άρχισε να προβληματίζει τον τραγουδιστή και μάλιστα το κοινοποίησε και στους στενούς του συνεργάτες.

Τα πράγματα όμως πήραν άλλη τροπή όταν έλαβε στο κινητό του ένα μήνυμα από άγνωστο αποστολέα που έγραφε:

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι η σκιά σου. Σ' αγαπώ πιο πολύ κι απ' τη ζωή μου και θα κάνω τα πάντα για να σ' έχω. Σκέψου το σοβαρά γιατί έχω ήδη βρει τον τρόπο που, θες δε θες, θα σε φέρει κοντά μου.

Έχουμε κοινές φωτογραφίες, με έχουν δει χιλιάδες μάτια όπου κι αν έχεις εμφανιστεί. Γεννήθηκα για να ζήσω μαζί σου. Μην αφήσεις αυτή την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη, γιατί θα το μετανιώσεις. Δεν σε απειλώ, σ' αγαπάω. Την στιγμή που θα γίνουμε ζευγάρι θα το καταλάβεις. Και αυτό θα γίνει σύντομα...».

Ο Γιάννης Πλούταρχος έμεινε αποσβολωμένος. Χωρίς να το θέλει το μυαλό του πήγε στον εκβιασμό. Το στενό του περιβάλλον δηλώνει πως μόνο αν τέτοιου είδους καταστάσεις γίνουν ανεξέλεγκτες θα οδηγηθεί στη νομική οδό.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών