KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Η παρουσίαση του Eidur Gudjohnsen



Το μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ για το καλοκαίρι του 2011, ο διεθνής Ισλανδός επιθετικός Eidur Gudjohnsen, παρουσιάστηκε επίσημα στην αίθουσα Τύπου του προπονητικού κέντρου των Σπάτων και έκανε τις πρώτες δηλώσεις του στους Έλληνες δημοσιογράφους.

«Είμαι χαρούμενος και ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Είναι ένα νέο βήμα στην καριέρα μου και μια πρόκληση για μένα. Θα ήθελα να τα δώσω όλα. Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από την πρώτη μου μέρα εδώ και από τις εγκαταστάσεις της ΑΕΚ που έχω δει. Εντυπωσιάστηκα από τον ενθουσιασμό και την θέληση του προέδρου να με φέρει στην ΑΕΚ. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που αποφάσισα να έρθω στην ομάδα.
Ο πρόεδρος και ο Άρναρ με έπεισαν ότι η ΑΕΚ είναι μια καλή πρόκληση για μένα και ότι θα βγει σε καλό για την καριέρα μου.
Δεν γνώριζα πολλά, αλλά ο Άρναρ που ήταν παλιός παίκτης της, μου μίλησε για την ομάδα. Ο πρόεδρος μου μίλησε για την ιστορία του συλλόγου. Θα μάθω πολλά περισσότερο για την ΑΕΚ και θέλω να παίξω ρόλο στην ιστορία της.
Έμεινα έκπληκτος και ενθουσιάστηκα με τον κόσμο. Ποτέ δεν δίνω υποσχέσεις, που δεν μπορώ να κρατήσω. Αυτό που υπόσχομαι, όμως, είναι ότι θα φορέσω με περηφάνια τη φανέλα της ΑΕΚ και θα κάνω τα πάντα γι' αυτήν.
Η ΑΕΚ είναι μια νέα πρόκληση για μένα, μια εμπειρία που θέλω να εξελιχθεί επιτυχημένη. Το άγνωστο που υπάρχει μπροστά μου είναι μια πρόκληση και θέλω να κατακτήσω τους στόχους που έχει θέσει η ομάδα.
Θα κάνουμε το παν για το πρωτάθλημα. Όπως είπα και πριν, θέλω να γίνω μέρος της ιστορίας του συλλόγου. Κάθε αλλαγή πρέπει να αντιμετωπίζεται με πάθος. Η κατάκτηση του Κυπέλλου ήταν μια επιτυχία για την ΑΕΚ και θέλουμε να δώσουμε συνέχεια.
Προσπαθώ να μάθω την ομάδα μου. Ξέρω ότι είναι ένα μείγμα καλών έμπειρων παικτών και πιο νέων. Είναι πρόκληση να προσδώσω εμπειρία, ενθουσιασμό στην ομάδα και όλοι μαζί να πετύχουμε τους στόχους μας.
Θα ρυθμίσω κάποιες λεπτομέρειες και θα μεταβώ σύντομα στη Σλοβενία. Εκεί θα προσπαθήσω να καλύψω το όποιο χαμένο έδαφος και να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση. Θα είμαι έτοιμος για τις επίσημες υποχρεώσεις μας.
Έχω συνηθίσει να παίζω σε διάφορες θέσεις, τόσο σαν μεσοεπιθετικός όσο και σαν δεύτερος επιθετικός.
Τα ντέρμπι δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο και το έχω ζήσει. Τρεις μεγάλοι σύλλογοι στην ίδια πόλη. Θέλω να δώσω χαρά στους φίλους της ΑΕΚ. Έχω μάθει να παίζω σε ματς με μεγάλη πίεση. Ανυπομονώ να βρεθώ αντιμέτωπος με τις ευθύνες αυτές και να αξιοποιήσω τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του κόσμου της ΑΕΚ.
Θα απαντήσω με την απόδοσή μου σε όσους ισχυρίζονται ότι δεν βρίσκομαι σε καλή αγωνιστική κατάσταση.
Ευχαριστημένος θα είμαι αν δώσω χαρά στους φιλάθλους μας, νικώντας τους αντιπάλους μας. Θέλω να πανηγυρίζουν οι οπαδοί μας στο τέλος της σεζόν, αυτό είναι το σημαντικό για μένα».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών