KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

και δεύτερο dvd η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ....!!! ΚΑΙ Oι 10 τοπ ατάκες από το DVD της Ντούβλη .

Δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει στα περίπτερα το πρώτο hot dvd της Μαριάννας Ντούβλη και ήδη η εταιρεία παραγωγής του Δημήτρη Σειρινάκη ετοιμάζει και δεύτερο dvd, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε ένα σχεδόν μήνα. Τι θα δούμε όμως στο δεύτερο dvd; Που θα γυριστούν οι ερωτικές περιπτύξεις της Μαριάννας Ντούβλη; Ποιοι θα είναι οι παρτενέρ της; «Στο πρώτο dvd εσείς είδατε δυο άντρες στο δεύτερο θα δείτε τρεις. Θα βγει και δεύτερο dvd. Δεν θα είναι το backstage του πρώτου αλλά κανονικό (ροζ) dvd. Το δεύτερο θα έχει σκηνές και από το Ντουμπάι και από τη βίλα στα Μέγαρα, που έγινε τόσος ντόρος» αποκάλυψε η Μαριάννα Ντούβλη στο gossip-tv.gr. Και πρόσθεσε: «Το δεύτερο είναι διαφορετικό. Θα δείτε και τις υπόλοιπες κοπέλες (από το πρώτο dvd) να μετέχουν και φυσικά τις ερωτικές μου περιπτύξεις με μια φίλη μου». Η Μαριάνα από ότι φαίνεται άκουσε καλά σχόλια για το πρώτο hot dvd και όπως είπε: «σκέφτομαι σοβαρά να συνεχίσω την καριέρα μου κάνοντας αισθησιακές ταινίες».
1. "Είμαι η βασίλισσα"



Με το που ξεκινάει το... έργο η πρωταγωνίστρια, μας συστήνεται, λέγοντας: "Εγώ είμαι η πιο π…@ αγάπη μου, έχω τα σκήπτρα της πουτ@νι@$, είμαι η βασίλισσα της πουτ@νι@$, είμαι η διάσημη Ντούβλη".

2. Η παρεξηγήση



Στη συνέχεια η Μαρία παρεξηγήθηκε, όταν η Ντούβλη είπε αυτή το κάνει κάθε μέρα, εκείνη… πειραγμένη απάντησε: "Άει στο δ... μωρή όλο εμένα λες".

3. ΌΛΟΥΣ και ΟΛΑ

Η συζήτηση συνεχίζεται, με το ενδιαφέρον να κορυφώνεται μόλις η Γιώτα αποκαλύπτει ότι τους θέλει όλους, μέχρι και το γκόμενό της.

4. Ναι, υπάρχουν και ντροπαλοί

Ο Ζαφείρης ο ντροπαλός γυμναστής απαντά στην προσταγή της κυρίας του να γδυθεί για να την γλεντήσει: Δεν μπορώ κυρία εγώ είμαι ένας απλός γυμναστής, δεν μπορώ να σας γ…

5. Η... λεύκανση

Στη συνέχει έρχεται η κορυφαία ατάκα του – όπως το έχουμε χαρακτηρίσει – έργο, από την Ντούβλη: Έχω κάνει λεύκανση κWλοtr…$.

6. Αχ μοναξιά μου



Στην προσπάθειά της να πείσει το γυμναστή να την πάρει του λέει: "Είμαι μόνη και έρημη μέσα σε μια έπαυλη που θέλει να νιώσει τον έρωτα στα σκέλια της".

7. Η χαρά της Ντούβλη

Αφού δεν τον πείθει του λέει "κάνε τη γυμναστική σου, εγώ θα το παίξω".

8. No smoking please



Αφού καταφέρνει να του βγάλει την μπλούζα, ανάβει ένα πούρο, γεγονός που τον κάνει το γυμναστή μας να νευριάσει λέγοντας της: "Κυρία, έχουμε πει ότι σε ώρα γυμναστικής το κάπνισμα απαγορεύεται". Βέβαια η Ντούβλη δεν κάπνιζε από το στόμα, αλλά από το…

9. Ναι ρε, μέλι έχει



Ο δεύτερος που ήρθε για να κάνει ό,τι δεν έκανε ο άλλος ήρθε και βρήκε μέλι και φυσικά το έφτυσε… για να μην το ματιάσει.

10. Κοίτα με να σε... κοιτώ



Πάντως πέρα από το ΟΛΑ, της αρέσει και να την κοιτάνε…

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών