Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΗ ΜΕ ΟΠΛΑ.


Λαβράκι… έβγαλαν αστυνομικοί, οι οποίοι σταμάτησαν 30χρονο οδηγό για έλεγχο, επί της οδού 25ης Μαρτίου στην Πάτρα.
Ο νεαρός άνδρας είχε μετατρέψει το πορτ μπαγκάζ του οχήματός του σε… οπλοστάσιο. Δυο μαχαιριά, ένα αεροβόλο περίστροφο, ένα πτυσσόμενο κλομπ, ένα απλό και ένα και πλαστικό κλομπ, ένα σπρέι πιπεριού, μέχρι και μπλε φάρο εντόπισαν οι αστυνομικοί.
Ο 30χρονος συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και οδηγήθηκε αρμοδίως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΠΩΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ...