KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.



Το γεγονός ότι είχε ερωτική επαφή με τόσο πολλές γυναίκες, ώστε να χάσει τελικά το μέτρημα, παραδέχεται ο βετεράνος τραγουδιστής της rock, Rod Stewart, δηλώνοντας όμως ταυτόχρονα πως “δεν είναι τύπος της μίας βραδιάς”.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο ίδιος είπε, ότι η διάλυση του γάμου του με τη Rachel Hunter του ράγισε την καρδιά... με αποτέλεσμα να ζητά την αγάπη σε άλλες... αγκαλιές.

Η αγάπη της ζωής του ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, είναι η νυν σύζυγός του, Penny Lancaster.

Ερωτηθείς αν μπορεί να θυμηθεί τα ονόματα των γυναικών, με τις οποίες συνευρέθηκε ερωτικά, ο Stewart είπε :

“Όχι, όχι.. Και δεν είμαι και πολύ περήφανος γι' αυτό. Μπορώ να θυμηθώ μόνο τις καλύτερες! Όχι, όχι.. αστειεύομαι”.

“Ξέρεις πώς γίνεται. Συνήθως θυμάσαι τις γυναίκες που σου έμαθαν κάτι. Θυμάμαι μία γυναίκα, με την οποία είχα ερωτική σχέση όταν ήμουν 16 ή 17 κι εκείνη 33 και μου έμαθε πράγματι πολλά”.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στην εκπομπή Piers Morgan's Life Stories, είπε ακόμη :

“Ποτέ δεν ήμουν τύπος της μίας βραδιάς. Αντίθετα, μου άρεσε να φλερτάρω και να είμαι ρομαντικός. Μου άρεσε το κυνήγι”.

Αναφέρθηκε και στη νυν σύζυγό του -της οποίας ευτυχώς θυμάται το όνομα- χαρακτηρίζοντάς την “πανέξυπνη και φοβερά όμορφη”.

Ωστόσο, έκανε αναφορά και στην περιπέτειά του με τον καρκίνο. “Γιατί εγώ; Γιατί σε μένα. Γυμνάζομαι, παίζω ποδόσφαιρο, εγώ είμαι ο 'Jack The Lad'... αλλά ο καρκίνος δεν κάνει διακρίσεις”.

Πατέρας 7 παιδιών, ο Stewart και η σύζυγός του προσπαθούν να υιοθετήσουν ακόμη ένα, ενώ έχουν ήδη ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι λίγων μηνών.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών