KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΦΛΩΡΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ.

 
Η Φλώρα Θεοδώρου μίλησε για τον έρωτα που περιμένει, για το ότι θέλει να παντρευτεί ξανά, αν έχει ξεπεράσει το Χρήστο Δάντη και τι έχει κερδίσει από το γάμο τους. Υπάρχει καινούριο πρόσωπο στη ζωή σου; «Όχι, δυστυχώς όχι αν  και θα μου άρεσε αυτό» Θα παντρευόσουν ξανά; «Δεν είμαι εναντίον του γάμου αλλά εναντίον αυτών που παντρεύονται χωρίς να φέρονται ώριμα. Εξαρτάται και πως νιώθεις για έναν άνθρωπο. Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεκτική και  ναι, θα παντρευόμουν ξανά». Έχεις ξεπεράσει το Χρήστο Δάντη; «Βεβαίως. Τον έχω ξεπεράσει ως άνθρωπο. Αν έχω ξεπεράσει όμως τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου, τότε όχι».Ακόμη σε πληγώνει όλο αυτό; «Βεβαίως και είμαι ειλικρινείς. Αυτό δεν είναι ωραίο να συμβαίνει σε κανέναν άνθρωπο» Κάνοντας έναν απολογισμό τι έχεις κερδίσει από το γάμο σου με το Χρήστο Δάντη; «Δεν ακυρώνω τη ζωή μου. Ότι κι αν έγινε στο τέλος, εγώ δεν είμαι από τους ανθρώπους που βάζουν ένα μεγάλο Χ. Και βέβαια έχω περάσει και έχω ζήσει και ωραία πράγματα. Αν τα βάλω στη ζυγαριά να δω πόσο άσχημα πέρασα, πόσο καλά και ποιο βαραίνει περισσότερο, αυτό δεν θα στο πω. Αλλά δεν θα τα ακυρώσω όλα από την άλλη γιατί ήταν και επιλογή μου ο συγκεκριμένος άνθρωπος»

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών