KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΣΕ ΚΑΤΑΘΛΗΨΗ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ.


Σε κατάθλιψη έπεσε η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου μετα τον πρόσφατο χωρισμό της από γάμο δυο χρόνων με τον σουηδό Γιουάν με τον οποιο απεκτησε και το παιδι της, την μικρη Μελίνα.
“Πως το αντιμετώπισε; Στην αρχή ήταν πολύ δύσκολα. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε αυτή η φήμη στα σουηδικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και με έπαιρναν τηλέφωνο οι δημοσιογράφοι τούς απαντούσα: «Είμαι μια χαρά». Στην πορεία όμως δυσκολεύτηκα και δεν σου κρύβω ότι για δύο μήνες περίπου ήμουν σε κατάθλιψη και ζούσα με τον φόβο ότι θα μείνω μόνη μου. Ακόμα και τώρα κάποιες φορές αν με ρωτήσεις, θεωρώ ότι απέτυχα σε αυτό το κομμάτι της ζωής μου, γιατί τελικά δεν κατάφερα να δημιουργήσω μια οικογένεια, έτσι όπως την ορίζει η κοινωνία. Με τον καιρό βέβαια συνειδητοποίησα ότι αυτή η απέραντη αγάπη που έχουμε για το παιδί μας θα μας ενώνει για πάντα με τον Γιούαν και το γεγονός ότι σεβόμαστε πολύ ο ένας τον άλλον είναι ενθαρρυντικό. Εμείς χωρίσαμε και σχεδιάζουμε τον Νοέμβριο να πάμε διακοπές μαζί. Ακόμα και το καινούριο μου βιβλίο το ετοιμάσαμε μαζί και αισθάνομαι πως ό,τι και να γίνει ο Γιούαν θα είναι δίπλα μου. Μένουμε σε απόσταση τριακοσίων μέτρων ο ένας από τον άλλον και μιλάμε τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα. Από τη στιγμή που δεν ταιριάζαμε, δεν υπήρχε λόγος να το κουράζουμε περισσότερο.”
Θέλει να ξαναερωτευτεί;
“Όχι. Χρειάζομαι χρόνο για τον εαυτό μου, να μπορέσω να κάνω έναν απολογισμό αυτής της σχέσης και να δω πού έκανα λάθος και πού έπραξα σωστά. Δεν θέλω να ξαναερωτευτώ, αν και πιστεύω ότι αυτά τα πράγματα δεν τα προγραμματίζεις!”

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών