Συγκεκριμένα, ο νέος σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων -περικόπτει σχεδόν το 40% του σχεδίου που είχε παρουσιάσει ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς ως μη περιβαλλοντικά αποδεκτό- προβλέπει την επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης (μήκους 8 χλμ.) και την κατασκευή σήραγγας στον Υμηττό, με το νέο οδικό άξονα -συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων- να αρχίζει από το ύψος της πλατείας Κύπρου στην Ηλιούπολη και να καταλήγει στην Αττική Οδό, στο Κορωπί.
Με αυτό τον τρόπο εκτιμάται πως θα αποσυμφορηθούν αρκετοί οδικοί άξονες και θα καταστεί ευκολότερη η πρόσβαση των κατοίκων των νότιων περιοχών του Λεκανοπεδίου προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Το έργο πρόκειται να κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης, ενώ υπολογίζεται ότι έως τις αρχές του 2012 θα έχει εγκατασταθεί ο κατασκευαστής.
Επεκτάσεις
Σε εξέλιξη είναι και οι διαδικασίες για τη σύνδεση του Ολυμπιακού Σταδίου με την εθνική οδό, στο ύψος της γέφυρας Καλυφτάκη, μέσω της λεωφόρου Κύμης.
Σε αυτή την περίπτωση εκτιμάται πως έως το τέλος του 2011 θα έχει γίνει και η δημοπράτηση του έργου. Το 2012 αναμένεται να αρχίσουν και οι εργασίες για την κατασκευή του πολύ σημαντικού ο- δικού άξονα που θα συνδέει την Ελευσίνα με τη Θήβα, παρακάμπτοντας την Αθήνα. Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι ο άξονας αυτός, μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, θα ενώνει την Αττική Οδό στο ύψος της Ελευσίνας με τον ΠΑΘΕ στο ύψος της Θήβας και θα λειτουργήσει ως ευρεία παράκαμψη της Αττικής για κινήσεις από τη βόρεια και την κεντρική Ελλάδα προς την Πελοπόννησο και αντίστροφα. Και αυτό το έργο (σημειώνεται πως η δημοπράτησή του παραμένει στα συρτάρια για περισσότερο από μία δεκαετία) αναμένεται να κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου