Τα παράπονα των πολιτών για τις κακές υπηρεσίες που προσφέρει το δημόσιο δεν άφησαν ανάλγητο τον υφυπουργό εσωτερικών Γιώργο Ντόλιο. Με εγκύκλιο που απέστειλε προς τους δημοσίους , αναφέρει τις υποχρεώσεις τους και του να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις και μάλιστα με ευγένεια.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο οι υπάλληλοι στις δημόσιες υπηρεσίες καλούνται επίσης:
-να δηλώνουν το όνομά τους
- να παρέχουν τα τηλέφωνα των αρμοδίων εάν αυτοί δεν είναι αρμόδιοι
- να παραπέμπουν σε υπηρεσία πληροφόρησης (π.χ. 1500)
Αρκετοί πολίτες παραπονούνται ότι τα στοιχεία επικοινωνίας στις ιστοσελίδες των δημοσίων υπηρεσιών δεν είναι ενημερωμένα με αποτέλεσμα να καλούν σε παλιούς τηλεφωνικούς αριθμούς, χωρίς φυσικά να παίρνουν απάντηση.
- να παρέχουν τα τηλέφωνα των αρμοδίων εάν αυτοί δεν είναι αρμόδιοι
- να παραπέμπουν σε υπηρεσία πληροφόρησης (π.χ. 1500)
Αρκετοί πολίτες παραπονούνται ότι τα στοιχεία επικοινωνίας στις ιστοσελίδες των δημοσίων υπηρεσιών δεν είναι ενημερωμένα με αποτέλεσμα να καλούν σε παλιούς τηλεφωνικούς αριθμούς, χωρίς φυσικά να παίρνουν απάντηση.
Γι' αυτό το λόγο η εγκύκλιος καλεί τις υπηρεσίες να ενημερώνουν τις ιστοσελίδες τους και να αναρτήσουν:
- τα στοιχεία επικοινωνίας των υπαλλήλων (τηλέφωνα, fax, e-mail)
- τα οργανογράμματα
- τη διάρθρωση υπηρεσιών καθώς και την περιγραφή αρμοδιοτήτων
Η εγκύκλιος, που είναι γραμμένη σε αυστηρό τόνο και επισημαίνει ότι η μη εξυπηρέτηση των πολιτών συνιστά πειθαρχικό αδίκημα.
- τα οργανογράμματα
- τη διάρθρωση υπηρεσιών καθώς και την περιγραφή αρμοδιοτήτων
Η εγκύκλιος, που είναι γραμμένη σε αυστηρό τόνο και επισημαίνει ότι η μη εξυπηρέτηση των πολιτών συνιστά πειθαρχικό αδίκημα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου