KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

ΗΡΘΕ Ο ΓΕΣΤΕ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..!!


Ο Γέστε με το κασκόλ του Ολυμπιακού...


Άργησε, αλλά έφτασε στον προορισμό του. Ο λόγος για τον Φραν Γέστε, ο οποίος μπορεί να έφτασε στην Αθήνα με δύο ώρες καθυστέρηση, όμως, δήλωσε έτοιμος να ενισχύσει τον Ολυμπιακό, ενώ δεν έκρυψε τη συμπάθεια του προς τον Ερνέστο Βαλβέρδε τον οποίο κατονόμασε και ως έναν από τους βασικούς λόγους που ήρθε στον Ολυμπιακό.

Ο Γέστε θα παρουσιαστεί την Παρασκευή (13:00), αφού την Πέμπτη θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνεχεία θα μεταβεί στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, προκειμένου να υπογράψει το συμβόλαιό του, το οποίο θα έχει διάρκεια για 1+1 χρόνια.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο αεροδρόμιο:


«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό. Θα προσπαθήσω να δικαιώσω τις προσδοκίες όλων. Δεν έχω μιλήσει με τον Ερνέστο Βαλβέρδε ή με κάποιον άλλο συμπαίκτη μου. Γνωρίζω ότι ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω να κατακτήσουμε τίτλους. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι θα συνεχίσουμε να κάνουμε χαρούμενους τους οπαδούς της ομάδας. Είμαι σε πολύ καλή κατάσταση, έχω κάνει προπονήσεις γιατί η ομάδα είναι στην προετοιμασία. Ο κ. Βαλβέρδε είναι πολύ σημαντικός ρόλος για εμένα που είμαι εδώ. Για μένα είναι μεγάλη ευκαιρία ο Ολυμπιακό και θα παλέψω κι εγώ για να κερδίσουμε τίτλους».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών