KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

Αλλάζει το δόγμα στη ναυπηγοεπισκευή



Αλλάζει το δόγμα στη ναυπηγοεπισκευή


Νέο δόγμα για την επισκευαστική ζώνη του Περάματος προωθεί ο ΟΛΠ με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας, στόχος της οποίας θα είναι η υποβοήθηση ανάπτυξης των μικρομεσαίων επισκευαστικών επιχειρήσεων στην ευρύτερη ζώνη του Πειραιά, του Περάματος και της Σαλαμίνας.

Η ίδρυση της εταιρείας όπως διευκρίνισε με αφορμή ερώτημα του GIANNISKALARITIS.BLOGSPOT.COM ο κ.  Ανωμερίτης εντάσσεται στην γενικότερη πολιτική για τον ναυπηγοεπισκευαστικό τομέα, η οποία εξετάστηκε νωρίτερα σήμερα το πρωί, υπό την Προεδρεία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου.

Ο κ. Ανωμερίτης χαρακτήρισε ευτυχές γεγονός το ότι στο υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ενυπάρχουν η ναυπηγοεπισκευή ως τομέας και η ναυτιλία για να σημειώσει ότι αστόχως όλο το προηγούμενο διάστημα οι κυβερνήσεις της ΝΔ θεωρούσαν τον ναυπηγοεπισκευαστικό τομέα ξεχωριστό τομέα από τα πράγματα της ναυτιλίας.

Όπως σημείωσε με το νέο δόγμα η σχεδίαση, κατασκευή, εξοπλισμός, συντήρηση, επισκευή μέχρι και διάλυση ενός πλοίου είναι θέμα της ναυτιλίας.

Στο σημείο αυτό επανέλαβε ότι είναι θετικό το γεγονός ότι κάτω από την ομπρέλα του ίδιου υπουργείου οι δύο αυτοί τομείς θα μπορούν να συλλειτουργήσουν και συνυπάρξουν μέσα από μια πολιτική στήριξης της ναυπηγοεπισκευής γενικότερα μέρος της οποίας είναι και η προσπάθεια την οποία θα κάνει ο ΟΛΠ με τη θυγατρική εταιρία που θα δημιουργήσει.

Ερωτηθείς από το TheSeaNation αν θα αξιοποιηθούν μοντέλα και πορίσματα μελετών του παρελθόντος ο κ. Ανωμερίτης είπε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία θα είναι εταιρεία παροχής υπηρεσιών και μόνο για το σύνολο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του τομέα που αδυνατούν λόγω μεγέθους να έχουν πρόσβαση στο τραπεζικό τομέα και τις ναυτιλιακές εταιρείες για να διευκρινίσει ότι δεν αφορά μοντέλα του παρελθόντος όυτε και πρεσβεύει την συγχώνευση των επιχειρήσεων αυτών καθώς τούτο παρότι έχει επιχειρηθεί και προταθεί στο παρελθόν έχει καταστεί αδύνατο.

Τέλος με αφορμή τις ανακοινώσεις περί της συμφωνίας με τους εργαζομένους αλλά και τα θέματα της ναυπηγοεπισκευής ο κ. Ανωμερίτης έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για το νέο οργανόγραμμα των υπηρεσιών του ΟΛΠ το οποίο έχει τεθεί στη κρίση των εργαζομένων μέχρι την προσεχή Δευτέρα όπου στο επικείμενο ΔΣ θα συζητηθούν θέματα του 5ετούς προγράμματος του Οργανισμού.

Όπως είπε το νέο οργανόγραμμα σκοπό έχει να βελτιστοποιήσει την απόδοση και παραγωγικότητα του Οργανισμού αλλά και να αποτελεί μόνιμο μπούσουλα για τις διοικήσεις ούτως ώστε οι επόμενες όποιες προσλήψεις για την πλήρωση των θέσεων του να γίνονται με τις διαδικασίες τις οποίες πρεσβεύει η παρούσα κυβέρνηση.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This