KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Σάββατο, 27 Μαρτίου 2010

ΑΠΟ TON 9 MHNA  ΦΕΥΓΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ!!!

Το big deal του εφοπλιστή Κανδυλίδη....

 

Συμφωνία αξίας 204 εκατ. δολαρίων με κινεζικά ναυπηγεία για την κατασκευή τριών μεγάλων φορτηγών πλοίων μεταφοράς σιδηρομεταλλεύματος, έκλεισε ο Έλληνας εφοπλιστής Αντώνης Κανδυλίδης με την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά εταιρεία Ocean Freight.

Αποδέκτης της παραγγελίας των φορτηγών πλοίων χωρητικότητας 206.000 τόνων το καθένα, είναι τα κινεζικά ναυπηγεία Shanghai Waigaichao Shipbuilding, με χρονικό ορίζοντα παράδοσης έως το 2013.

Δύο από τα μεγάλα φορτηγά μεταφοράς σιδηρομεταλλεύματος έχουν προγραμματισθεί να παραδοθούν το δεύτερο και τέταρτο τρίμηνο του 2012, ενώ το τρίτο πλοίο πρόκειται να παραδοθεί το πρώτο τρίμηνο του 2013.

Η εταιρεία συμμετοχών Basset συμφερόντων Αντώνη Κανδυλίδη και εκ των βασικών μετόχων της Ocean Freight θα χρηματοδοτήσει με δάνειο το 50% του ναυπηγικού συμβολαίου.

Από Βραζιλία προς Κίνα

Η εισηγμένη εταιρεία προχώρησε στην απόφαση να ενισχύσει τον στόλο της με νέα πλοία, έχοντας όμως ήδη εξασφαλίσει ναυλοσύμφωνα μακράς διάρκειας για την μεταφορά σιδηρομεταλλεύματος από την Βραζιλία στην Κίνα για τα τρία υπό ναυπήγηση VLOC(Very Large Ore Carriers).

Συγκεκριμένα, το πλοίο που θα παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο το 2012, είναι ναυλωμένο για διάρκεια τουλάχιστον 3 ετών με ημερήσιο ναύλο ύψους 25.000 δολαρίων.

Το πλοίο που θα παραδοθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2012 έχει ναυλωθεί για μια περίοδο τουλάχιστον 5 ετών με ναύλο 23.000 δολάρια ημερησίως.

Το τρίτο πλοίο που θα παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2013, έχει ναυλωθεί για μια περίοδο επτά ετών με ημερήσιο ναύλο 21.500 δολάρια.

Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Ocean Freight διαθέτει ένα στόλο που περιλαμβάνει 9 πλοία ξηρού φορτίου (3 capes και 6 panamax) και 4 δεξαμενόπλοια (1 suezmax και 3 aframax), συνολικής χωρητικότητας 1,4 εκατ. τόνων.

Πολλά ελληνικά deals

Το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες εφοπλιστές επιστρέφουν στις παραγγελίες για νέα πλοία, κάνοντας και πάλι αισθητή την παρουσία τους στον παγκόσμιο ναυτιλιακό χάρτη. Πολλά ελληνικά “deals” με ναυπηγεία για παραγγελίες νέων πλοίων, αλλά και για αγορά συμβολαίων υπό κατασκευή πλοίων, έχουν καταγραφεί το τελευταίο τρίμηνο.

Οι υποτονικές, τη χρονιά που πέρασε, παραγγελίες για νέα πλοία και η αδυναμία αρκετών πλοιοκτητών να χρηματοδοτήσουν τα πλοία που παρήγγειλαν, έριξαν σημαντικά τις τιμές των newbuildings πλοίων, κεντρίζοντας το επενδυτικό ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This