KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2010

ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.(ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΙ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥ).

Σήμερα αναμένεται να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για την πορεία των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών ΦΔΧ, σε γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στις 12 το μεσημέρι.

Μέχρι τη λήψη των αποφάσεων η απεργία συνεχίζεται κανονικά, δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος.

Σε δηλώσεις του μετά τη χθεσινή συνέλευση των ομοσπονδιών, ο κ. Τζωρτζάτος διευκρίνισε ότι είχε εξουσιοδιοτηθεί να προβεί σε διαπραγματεύσεις σε ό,τι αφορά τον κλάδο και θα μεταφέρει στη σημερινή γενική συνέλευση τα όσα συζητήθηκαν.

Σε ό,τι αφορά τη συνάντηση μεταξύ των ιδιοκτητών ΦΔΧ και του Υπουργείου, ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας αρκέστηκε να δηλώσει πως «οι άνθρωποι αυτοί έχουν συνέπεια και ήθος και θα ανταποκριθούν και ότι καμιά από τις δύο πλευρές δεν θέλει την ταλαιπωρία του κοινού».

Οι απεργοί προσήλθαν στη συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου με διαφορετικό πνεύμα, έχοντας υπόψη την πολιτική επιστράτευση, αλλά και την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα βασικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκε η συζήτηση από την πλευρά των Ιδιοκτητών ήταν το αφαλιστικό, οι άδειες, φορολογικά κίνητρα αλλά και κίνητρα μέσω του Αναπτυξιακού νόμου.

Για το Ασφαλιστικό οι συνδικαλιστές ζήτησαν οι συντάξεις των Ιδιοκτητών να εξομοιωθούν με τις ανάλογες που έπαιρναν μέχρι τώρα οι συνάδελφοί τους που ήταν ασφαλισμένοι στο ΤΕΒΕ

Σχετικά με τις άδειες ζήτησαν:

- να ισχύσει από την ψήφιση του νόμου και όχι από τον περασμένο Ιούνιο, η τριετής περίοδος προσαρμογής, στη διάρκεια της οποίας η τιμή της αδείας θα έχει φθίνουσα πορεία μέχρι να μηδενιστεί


-να γίνει πενταετής η διάρκεια προσαρμογής, για περίπου 5,5 χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν αγοράσει πρόσφατα άδειες και δεν πρόλαβαν να κάνουν απόσβεση.


- να αφαιρεθεί η τελευταία μείωση του 35% στις άδειές τους, η να αυξηθεί κατά 20% το ύψος της αδείας που προσδιόρισε η κυβέρνηση.


-να αποζημιωθούν για τις άδειες, ώστε να μη χάσουν τα χρήματά τους.


Ζήτησαν ακόμη να υπάρξουν φοροαπαλλαγές για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να μετριαστούν οι απώλειες από την απομείωση της άδειας, αλλά και να τους δοθούν κίνητρα στο πλαίσιο του Αναπτυξιακού νόμου.


Η εξέλιξη αυτή παρατείνει για ακόμη τα προβλήματα στην αγορά, καθώς εκτός από τα καύσιμα, παρατηρούνται μεγάλες ελλείψεις και σε προϊόντα, όπως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.


Εν τω μεταξύ, σε απόγνωση βρίσκονται και ροδακινοπαραγωγοί της Βόρειας Ελλάδας, που βλέπουν εδώ και τρεις μέρες η σοδειά τους να σαπίζει, αφού τα εργοστάσια χυμοποίησης και κομποστοποίησης δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης καυσίμων.


Στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και σε πολλά νησιά, διαπιστώθηκαν επίσης ακυρώσεις σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια.


Εξάλλου, το πρωί μικροεπεισόδια σημειώθηκαν έξω απο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων μικροεπεισόδια μεταξύ ιδιοκτητών βυτίων, οι οποίοι είχαν συγκεντρωθεί στο σημείο διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση πολιτικής επιστράτευσης, και αστυνομικών.


«Για μία ακόμα φορά ήρθαμε στην Πολιτεία και στην κυβέρνηση για να συνομιλήσουμε, μας υποδέχθηκαν με ματ και με δακρυγόνα, αυτό είναι ντροπή», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος.


«Είναι ντροπή, περιμέναμε να μπουμε στην είσοδο και τελικά έστειλαν τα ματ να μας χτυπήσουν με δακρυγόνα», πρόσθεσε.


Εν τω μεταξύ, το πρωί εστάλησαν από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στις νομαρχίες όλης της χώρας, οι καταστάσεις με τα στοιχεία των ιδιοκτητών, προκειμένου να συνταχθούν τα φύλλα πορείας και να διανεμηθούν στους ενδιαφερόμενους. Από ορισμένες νομαρχίες διαπιστώθηκε ότι οι καταστάσεις αυτές δεν ήταν πλήρως ενημερωμένες, με αποτέλεσμα να ζητηθούν άλλες. Η διαδικασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί πολύτιμος χρόνος και έτσι τα πρώτα φύλλα πορείας άρχισαν να παραδίδονται αργά χθες το απόγευμα.

Το νομικό πλαίσιο της επιστρέτευσης

Πολιτική επιστράτευση είναι η επίταξη προσωπικών υπηρεσιών, δηλαδή η υποχρεωτική παροχή των προσωπικών υπηρεσιών αυτών που επιτάσσονται.

Η πολιτική επιστράτευση κηρύσσεται με βάση το Νομοθετικό Διάταγμα 17/1974 «Περί Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης», το οποίο αναφέρει ότι κατάσταση εκτάκτου ανάγκης είναι κάθε αιφνίδια κατάσταση προκαλούμενη είτε από φυσικά ή από άλλα γεγονότα ή από ανωμαλίες κάθε φύσης και η οποία έχει ως αποτέλεσμα την παρακώλυση και τη διατάραξη της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της χώρας.

Συγκεκριμένα, το άρθρο 18 του Ν.Δ. /17/1974 επιτρέπει την πολιτική επιστράτευση του προσωπικού, σε περίπτωση πολιτικής κινητοποίησης.

Το Ν.Δ. 17/1974 εκδόθηκε πριν από την ισχύ του Συντάγματος του 1975 με βάση τις διατάξεις του Συντάγματος του 1952.

Διαδικασία Εφαρμογής:

Σε όλους όσοι καλούνται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους διανέμονται τα «φύλλα ατομικής προσκλήσεως πολιτικής επιστράτευσης» γνωστά και ως "φύλλα πορείας". Την ευθύνη για την παρακολούθηση της διαδικασίας έχουν οι κατά τόπους νομαρχίες.

Κυρώσεις:

Η άρνηση αποδοχής του φύλλου πορείας επισύρει ποινικές ευθύνες, αλλά και διοικητικές ποινές. Στην περίπτωση αυτή κινείται άμεσα η αυτόφωρη διαδικασία και με εισαγγελική παρέμβαση αυτός που αρνείται το φύλλο πορείας συλλαμβάνεται και δικάζεται στο Αυτόφωρο. Σε περίπτωση που λείπει ο παραλήπτης του φύλλου πορείας, αυτό θα θυροκολληθεί στο σπίτι του και θα πρέπει να εντοπιστεί άμεσα από την Αστυνομία.

Χρονικό επιστρατεύσεων στη χώρα μας :

-1979- επιστρατεύονται οι τραπεζικοί υπαλλήλοι, αφού με την απεργία τους είχαν "παραλύσει" οι τράπεζες.

-1983- επιστράτευση των οδηγών - ιδιοκτητών βυτιοφόρων εξαιτίας της παρατεταμένης απεργίας τους. Παράλληλα, είχε κηρυχθεί και επίταξη των βυτιοφόρων αυτοκινήτων υγρών καυσίμων δημόσιας χρήσης και πολιτική επιστράτευση των οδηγών - απεργών. (Το ΣτΕ το οποίο εξέτασε την προσφυγή των απεργών, δικαίωσε την απόφαση της διοίκησης, συνδέοντας την παρατεταμένη απεργία με το μεγάλο κύμα κακοκαιρίας και την έλλειψη καυσίμων σε νοσοκομεία).

-1986- Επιστράτευση των χειριστών και ιπτάμενων μηχανικών της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

-1994- επίταξη των λεωφορείων πολιτών που είχαν συμβληθεί με τον ΟΑΣΑ.

-2002- πολιτική επιστράτευση των απεργών ναυτεργατών, ύστερα από τα σοβαρά προβλήματα αποκλεισμού της νησιωτικής Ελλάδας, εξαιτίας της παρατεταμένης απεργίας της ΠΝΟ.

-2006-πολιτική επιστράτευση των απεργών ναυτεργατών.


Ευ. Βενιζέλος για απεργία ιδιοκτητών βυτιοφόρων
Υποχρέωση της κυβέρνησης είναι να προστατεύσει το κοινωνικό σύνολο, τη δημόσια υγεία και τη δημόσια τάξη, ο ελληνικός λαός έχει δικαίωμα να κάνει μερικές μέρες διακοπές, ενώ είναι αναγκαίο να μην φθάσουμε στην εφαρμογή της αναγκαστικής απόφασης για επίταξη.

Αυτό δήλωσε σήμερα ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος, με αφορμή τη συνεχιζόμενη απεργία των ιδιοκτητών βυτιοφόρων. Επίσης τόνισε την ανάγκη να διατηρηθεί ο τουρισμός στα υψηλότερα δυνατά επίπεδα, προς όφελος της εθνικής οικονομίας.

Παράλληλα, κάλεσε τους απεργούς να επιδείξουν αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και εξέφρασε την ελπίδα να λυθεί το πρόβλημα πριν την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης της κυβέρνησης, για την οποία είπε ότι καλώς ελήφθη.

Τις σχετικές δηλώσεις έκανε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας στη διάρκεια συνέντευξης τύπου, κατά την οποία παρουσίασε το νομοσχέδιο για την υπηρεσιακή εξέλιξη και ιεραρχία των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, στο οποίο περιλαμβάνεται κεφάλαιο για τη νέα κάθετη δομή διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων. Το νομοσχέδιο θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.

Νωρίτερα την αντίδρασή του σχετικά με την απεργία είχε εκφράσει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο και ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This