KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010

Νέο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο από την GM

Το όνειρο του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου γίνεται πραγματικότητα μαζικής παραγωγής στον 21ο αιώνα, αν και η πρώτη απόπειρα κατασκευής του τοποθετείται πολύ νωρίτερα, στις αρχές του 20ού αιώνα.
Χθες η General Motors ανακοίνωσε πως το καινούργιο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Chevrolet Volt, το οποίο θα διατίθεται στην αγορά από τον Νοέμβριο, θα έχει αρχική τιμή 41.000 δολάρια. Τα άλλα δύο ανταγωνιστικά αυτοκίνητα του είδους είναι το Leaf της Nissan και το Prius της Τοyota. H παραγωγή του Volt θα φθάσει τα 11.000 οχήματα έως τη λήξη του 2011, αριθμός που όπως εκτιμά η κατασκευάστρια εταιρεία θα υπολείπεται της ζήτησης.
Το Chevrolet Volt, όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της GM Βορείου Αμερικής, Τζόελ Ιγουόνικ, είναι ένα όχημα μοναδικό στη συγκεκριμένη αγορά. Με αξιοποίηση όλων των συστημάτων αυτοκίνησης, τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και την μπαταρία ιόντων-λιθίου, θα προσφέρει αυτονομία 97,3 χιλιομέτρων την ώρα ανά λίτρο βενζίνης, έναντι 64 χιλιομέτρων την ώρα, όταν λειτουργεί μόνο με την μπαταρία ιόντων-λιθίου. Επιπλέον, θα διαθέτει συμπληρωματικό σύστημα, το οποίο, εάν εξαντληθεί η μπαταρία, θα αποκαθιστά την ηλεκτροκίνηση.
Το κόστοςΟρισμένοι αναλυτές συνδέουν το δέλεαρ αυτών των οχημάτων με το κόστος απόκτησής τους και εκτιμούν πως, εάν υπάρξουν έξυπνοι τρόποι χρηματοδότησης, η ανταπόκριση του κοινού θα αυξηθεί. Ενας από αυτούς είναι το leasing. Στην περίπτωση του ανταγωνιστικού Leaf της Nissan, καταβάλλει κανείς εξαρχής 1.999 δολάρια ως εγγύηση και ανά μήνα πληρώνει 349 δολάρια, ενώ για το Volt τα ποσά θα είναι 2.500 δολάρια και 350 δολάρια αντιστοίχως. Κατά την εκτίμηση του κ. Ιγουόνικ, με δεδομένη τη δυνατότητα αυτονομίας του, τον συμβατικό κινητήρα του, την μπαταρία και την τιμή εκμίσθωσης, το Volt είναι ελκυστικότερο από τα άλλα ηλεκτρικά μοντέλα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ιστορικά η πρώτη απόπειρα κατασκευής ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος με τη χρήση μπαταρίας τοποθετείται στις αρχές του 20ού αιώνα. Τα πρωτοσέλιδα στις εφημερίδες της εποχής ήθελαν τον Χένρι Φορντ να το κατασκευάζει και τον Τόμας Εντισον να του χορηγεί μπαταρία βάρους 181 κιλών με αυτονομία 160 χιλιομέτρων – τότε το ηλεκτρικό όχημα θα προοριζόταν για ακόμη υψηλότερα βαλάντια...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This