hugh-hefner-whirlpool-14177994-q,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349
pool-14174904-q,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349
Για πολλούς, ο παράδεισος έχει διεύθυνση: 10236 Charing Cross Road, Beverly Hills. Εκεί, στο Playboy Mansion, μένει ο ιδρυτής του περιοδικού Playboy, Hugh Hefner, 83 ετών σήμερα, περιτριγυρισμένος ακόμα από sexy κουνελάκια. Τη δεκαετία του 70, η 30 δωματίων έπαυλη έγινε γνωστή για τα πάρτυ του Huge, ο οποίος έρχεται να μας αποκαλύψει κάποιες από τις πτυχές της δύσκολης ζωής του σαν αφεντικό του Playboy, μέσα από την αυτοβιογραφία του.
jagger-14174906-mfbh,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349Αναφέρει ο Hugh:
–Οι Rolling Stones έμειναν μία βραδυά στο Playboy Mansion το 1972 και είπαν ότι ήταν το highlight της περιοδείας τους. Είπα τότε σε ένα δημοσιογράφο, ότι τα παιδιά διασκέδασαν απίστευρα. Για την ακρίβεια έφυγαν εντελώς “λιώμα”, απόδειξη ότι πέρασαν πολύ καλά.
Μία υποψήφια playmate μάλιστα είπε σε ένα δημοσιογράφο: “‘Boy, oh boy, όλος μου ο κ..ς είναι γεμάτος μελανιές και σημάδια από δόντια!”.


–Στις 13 Δεκεμβρίου 1973, είχα το πρώτο μου πυτζάμα πάρτυ. Μία φίλη μου απάντησε στη πρόσκληση “μα εγώ κοιμάμαι γυμνη!”. Και η γραμματέας μου της απάντησε: “αυτό δεν θα είναι πρόβλημα…”.
–Σύντομα το Playboy Mansion άρχισε να φιλοξενεί πολύ κόσμο: palymates, φοιτήτριες, γραμματείς, γυναίκες που φίλοι μου μάζεψαν στη παραλία. Η πρώην γκόμενά μου, Sondra, ήταν κάτι σαν cheerleader για όλες τις κοπέλλες. Και σε κάποια γενέθλιά μου, μάζεψε 12 από κοπέλλες, για ένα hot “μπάνιο” στο grotto(τη διάσημη πισίνα σε σχήμα σπηλιάς της έπαυλης).
Η αυτοβιογραφία του Hugh Hefner “Hugh Hefner’s Playboy” είναι 6 τόμοι και κυκλοφορεί σε περιορισμένη έκδοση 1.500 αντιτύπων προς 1.000€