Η πρόσφατη έρευνα εταιρικής φήμης της
Harris Interactive έδωσε κάποια πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Το βασικότερο από αυτά? Ο κόσμος δεν ξεχνά. Δεν εξηγείται διαφορετικά ότι από τις 10 πιο αντιπαθείς εταιρίες στις ΗΠΑ, οι 9 ήταν από τις πρωταγωνίστριες της οικονομικής κρίσης αναγκάζοντας το Αμερικανικό δημόσιο να τις σώσει. Οι εταιρίες αυτές καταλαμβάνουν τις 10 τελευταίες θέσεις τις λίστας και με αντίστροφη σειρά είναι οι εξής:
51.) Delta Airlines 52) Bank of America 53) JP Morgan Chase 54) General Motors 55) Chrysler 56) Goldman Sachs 57) Citigroup 58) Fannie Mae 59) AIG 60) Freddie Mac.
Στον αντίποδα, τις 10 πρώτες θέσεις, με την καλύτερη εταιρική φήμη καταλαμβάνουν οι: 1) Berkshire Hathaway(η εταιρία του δισεκατομμυριούχου Warren Buffett) 2) Johnson & Johnson 3) Google 4) 3M Company 5) SC Johnson 6) Intel Corporation 7)Microsoft
The Coca-Cola Company 9) amazon.com 10) General Mills.
Η έρευνα αυτή της Harris Interactive μετρά 6 διαστάσεις που επηρεάζουν την εταιρική φήμη και τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Αναλυτικά οι 5 πρώτες εταιρίες σε κάθε μία από αυτές είναι οι εξής:
Social Responsibility – Johnson & Johnson, Microsoft, SC Johnson, Lowe’s, Whole Foods Market
Emotional Appeal – Johnson & Johnson, amazon.com, SC Johnson, Berkshire Hathaway, General Mills
Financial Performance – Berkshire Hathaway, Google, Microsoft, Disney, Coca-Cola
Products & Services – 3M Company, Intel Corporation, Google, Johnson & Johnson, SC Johnson
Vision & Leadership – Berkshire Hathaway, Google, Microsoft, Apple, Coca-Cola,
Workplace Environment – Google, Berkshire Hathaway, Microsoft, Johnson & Johnson, 3M Company
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου