Η αγωνία νεαρών Κινέζων στα 30 να βρουν το άλλο μισό ώθησε έναν επιχειρηματία να δημιουργήσει μία ιδιόμορφη εταιρεία συνοικεσίων.
Στο «Love Supermarket», αντί να υπάρχουν τρόφιμα, υπάρχουν φωτογραφίες νεαρών γυναικών και ανδρών. Οι εργένηδες και εργένισσες απευθύνονται σ’ αυτό όπου μέσα από τις φωτογραφίες επιλέγουν τον έρωτα της ζωής τους.
Αυτό που είναι ανησυχητικό είναι ότι οι πιο πολλοί από τους ανύπαντρους, που απευθύνονται στο «Love Supermarket», τα έχουν όλα: Εξωτερική εμφάνιση, καλή ανατροφή κι εκπαίδευση, επαγγελματική αποκατάσταση, οικονομική ανεξαρτησία. Καθώς τα στάνταρ τους είναι υψηλά και οι περισσότεροι είναι αφοσιωμένοι στην καριέρα τους, απομένουν μόνοι, με αποτέλεσμα τελικά, για να βρουν ταίρι, να καταφεύγουν στο προξενιό.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου