Όσο-όσο πουλάνε τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πολυτελείας οι ιδιοκτήτες τους εν όψει της εφαρμογής των τεκμηρίων. Τι κι αν για τους περισσοτέρους μπορεί να αποτελούσε όνειρο ζωής η απόκτηση ενός αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού, η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις προτεραιότητες όλων.
Και πως άλλωστε να μην αλλάξουν όταν δεδομένης της οικονομικής κατάστασης, τα τέλη κυκλοφορίας για ένα «μεταχειρισμένο λούσο» μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 1.200 ευρώ το χρόνο, όταν το κόστος των ανταλλακτικών είναι μεγάλο και όταν «καίνε» περισσότερη βενζίνη σε σχέση με τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού;;;
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι για τους ίδιους λόγους που κάποιος θέλει να «ξεφορτωθεί» ένα τέτοιο αυτοκίνητο, κάποιος άλλος ακόμα κι αν μπορεί να το αγοράσει σε εξευτελιστική τιμή σε σχέση με την αρχική του, δεν το επιχειρεί.Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι μία Porche Cayenne που έχει τιμή καταλόγου95.600 ευρώ, είναι 4.500 κυβικά του 2005, μπορεί να πωληθεί και 39.000 ευρώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου