KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΛΕ-ΠΑ.

 ο Λευτέρης Πανταζής, ο οποίος φέτος κάνει την επανεμφάνιση του στην επικαιρότητα με την συμμετοχή του στο "Just the Two Of Us" αλλα και τις νέες του εμφανίσεις στη νυχτερινή Αθήνα.
Η δήλωση όμως που έκανε αίσθηση απο τα λεγόμενα του ήταν αυτή που είχε να κάνει με την σεξουαλική του ζωή. Ο Λε-Πα δηλώνει πως έχει πάει με πάνω 200 γυναίκες στην καριέρα του ενώ έχει περάσει απο το μυαλό του να κάνει σεξ με άνδρα μιας και τους έβρισκε ελκυστικούς, αλλά δεν το τόλμησε την τελευταία στιγμή.

Ο Λευτέρης λέει χαρακτηριστικά για τις γυναίκες που πέρασαν απο το κρεβάτι του αλλά και τους άνδρες που τον φλέρταραν ολα αυτά τα χρόνια: «Δεν τους παρεξηγώ, και κανά δύο φορές να σου πω την αλήθεια, μου άρεσαν, με τράβηξαν. Είχαν κάτι το ερωτεύσιμο. Να σου πως την αμαρτία μου, μια φορά είπα «θα το κάνω», αλλά δεν έκατσε. Το όνομά του ήταν Βαγγέλης και ήταν χορευτής. Ήταν ερωτευμένος μαζί μου. Η προσέγγισή του ήταν τέτοια που δεν μπορούσα να μην του δώσω προσοχή. Ήμουν πιτσιρικάς, 18 χρονών. Κάθε βράδυ έφερνε την παρέα του από το θέατρο! Τελικά δεν έγινε τίποτα. Αυτό κράτησε τρία χρόνια. Ήταν τόσο ευγενικός και συναισθηματικός που ντρεπόταν να μου μιλήσει. Κοικκίνιζε!». Τι γίνεται όμως με τις γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του; Ο ίδιος αποκαλύπτει: «Είναι ευλογία που έχω πάει με πολλές γυναίκες. Υπολογίζω ότι είναι διακόσιες!»

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών