KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Η ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ .

meleti430220Λίγο πριν το κλείσιμο της σημερινής της εκπομπής η Ελεονώρα Μελέτη αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό της λέγοντας πως ανανεώνει το ραντεβού της μαζί τους για την Δευτέρα αφού θα χρειαστεί να λείψει 2 μέρες από την εκπομπή για λόγους υγείας.

«Επειδή ακούω και διαβάζω πολλά για μένα και την υγεία μου να σας πω πως είμαι καλά. Οι συναναστροφές που έχω με τα νοσοκομεία τα τελευταία 2 χρόνια δεν ήταν τόσες σε όλη μου την ζωή. Μην φοβάστε όμως είμαι καλά. Θα μπω αύριο το πρωί για μία επέμβαση ρουτίνας αλλά θα πρέπει να βρίσκομαι στο κρεβάτι μετά για 2 μέρες οπότε θα με κρατήσει μακριά παό την εκπομπή χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι κάτι σοβαρό» είπε η ίδια στην κάμερα και συμπλήρωσε, «Τα ηνία της εκπομπής όμως αυτές τις μέρες θα έχει ο Θέμης και από εσάς αυτό που θέλω είναι να μου προσέχετε τα παιδιά μου που θα μου λείψουν»

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών