KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΙΠΕ Η FERGIE.


Fergie: "Είμαι τυχερή που είμαι ζωντανή"Η Fergie έχει μιλήσει ανοιχτά για τον εθισμό της στα ναρκωτικά κατά το παρελθόν και είναι περήφανη που κατάφερε να απεξαρτηθεί από αυτά. Η ίδια δηλώνει πως κατάφερε να το κάνει με το δικό της τρόπο, επιτρέποντας στον εαυτό της να πίνει αλκοόλ και δηλώνει τυχερή που είναι ζωντανή.
"Δεν υποστηρίζω πως είμαι νηφάλια. Αυτό θα ήταν παραπλανητικό. Πίνω αλκοόλ. Ο πατέρας μου έχει έναν αμπελώνα και το κρασί είναι υπέροχο", αναφέρει η τραγουδίστρια και εξηγεί: "Τους περισσότερους εθισμένους τους συμβουλεύουν να μην βρίσκουν υποκατάστατα. Εγώ έχω τον δικό μου τρόπο και αισθάνομαι τυχερή που είμαι ζωντανή μέχρι σήμερα".
Η Fergie παραδέχεται ότι πάντα πίστευε πως θα κατάφερνε να ξεπεράσει τα προβλήματά της, ακόμα και όταν οι άλλοι άρχισαν να την αμφισβητούν. "Κατά περιόδους υπήρχαν πολλοί που δεν πίστευαν σε μένα. Είχα πάντα πίστη στον εαυτό μου. Έκανα στον εαυτό μου ερωτήσεις για τη ζωή μου. Που βλέπω τον εαυτό μου σε πέντε χρόνια; Δημιούργησα μια σκάλα για τον εαυτό μου και ανέβηκα τα σκαλιά", προσθέτει.
Και έφτασε στην κορυφή συμπληρώνουμε εμείς, αφού η τραγουδίστρια των Black Eyed Peas αναδείχτηκε 'Γυναίκα της Χρονιάς' για το 2010 από το Bilboard!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών