KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Σάββατο, 17 Ιουλίου 2010

Κάθε βόλτα με το ποδήλατό της

Καίει» μηδέν βενζίνη αλλά 15 θερμίδες ανά χιλιόμετρο και κιλό βάρους. Και όπως λένε οι φανατικοί οπαδοί του, μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο ευχάριστα και οικολογικά μέσα μετακίνησης εντός και εντός πόλης. Επιπλέον κάνει καλό στην υγεία, αφού είναι ένα από τα πιο... ιατρικώς ενδεδειγμένα εργαλεία σωματικής άσκησης.

Ωστόσο όταν έρχεται η ώρα της επιλογής, ο κόσμος του ποδηλάτου θυμίζει τον Πύργο της Βαβέλ, αφού είναι γεμάτος άγνωστες λέξεις και με τέτοια ποικιλία επιλογών που «ζαλίζουν» και τους πιο ψύχραιμους. Αρα, όπως αναφέρουν οι γνώστες του είδους, η σωστή επιλογή θέλει μελέτη! «Προτού φτάσουμε στο κατάστημα, καλό είναι να έχουμε ρίξει μια ματιά- μέσω του Διαδικτύου, για παράδειγμα- στους διαθέσιμους τύπους ποδηλάτων και στις χρήσεις για τις οποίες προορίζονται.Ετσιθα αποκτήσουμε περίπου μια ιδέα για το τι υπάρχει και θα αποφασίσουμε με βάση το τι χρειαζόμαστε. Αλλά και το ίδιο το κατάστημα στο οποίο θα απευθυνθούμε, πρέπει να το έχουμε ψάξει ώστε να είναι ενημερωμένο και οι πωλητές να μπορούν να λύσουν όλες τις απορίες μας» αναφέρει η κυρία
Λυδία Χατζηαλεξίου , γραμματέας του ομίλου «Φίλοι του Ποδηλάτου», που έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα πάνω σε δύο ρόδες. «Για να επιλέξουμε ένα ποδήλατοθα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τη χρήση για την οποία το θέλουμε. Η χρήση είναι το βασικό κριτήριο για την επιλογή του κατάλληλου ποδηλάτου» εξηγεί από την πλευρά του ο κ. Βασίλης Τσιρίκος, που ασχολείται εδώ και 20 χρόνια με τις πωλήσεις και το σέρβις ποδηλάτων.

Οι περισσότεροι επίδοξοι ποδηλάτες βεβαία συνήθως απαιτούν ένα... «που να τα κάνει όλα». Και σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ξέρει κανείς ποιο «απ΄ όλα» θα είναι περισσότερο από τα υπόλοιπα. «Ενα ποδήλατο για την πόληδεν απαγορεύεται να πάει σε χωμάτινο δρόμο για μια βόλτα το Σαββατοκύριακο και αντίστοιχα ένα ποδήλατο βουνού μπορεί να μας μετακινήσει μέσα στην πόλη,σε κάποιες περιπτώσεις. Η επιλογή μας θα εξαρτηθεί από τη συχνότερη δραστηριότητα που έχουμε με το ποδήλατο» αναφέρει ο κ. Τσιρίκος.

Από τη στιγμή που θα ξεκαθαριστούν τα παραπάνω, η ποικιλία είναι σχεδόν ανεξάντλητη. Στην κατηγορία των ποδηλάτων ομαλού δρόμου μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε δίτροχα αποκλειστικά για την πόλη, για μεγάλες αποστάσεις, για γυμναστική κ.λπ. Αντίστοιχα στην κατηγορία... βουνού οι επιλογές εκτείνονται από τα ποδήλατα για μερικές απλές βόλτες στο χωριό ως εκείνα που καλύπτουν αγωνιστικές απαιτήσεις και «ακροβατικά» στα πιο δύσβατα μονοπάτια.

Α νάλογα μεγάλο είναι και το εύρος των τιμών, που μπορούν να ξεπεράσουν και τα 6.000

ευρώ, σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις ποδηλάτων. Οπως και να ΄χει, για ένα ποδήλατο με αξιοπρεπείς προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας θα πρέπει να υπολογίσει κανείς ότι θα ξοδέψει τουλάχιστον 200 ευρώ. «Είναι προτιμότερο να ξοδέψουμε κάτι παραπάνω,παρά να έχουμε ένα ποδήλατο που δεν είναι ούτε άνετο ούτε ασφαλές. Και σίγουρα θα κάνουμε σύντομα απόσβεση, αφού εξοικονομούμε πολλά χρήματα από βενζίνη, ταξί, εισιτήρια μετακινήσεων» λέει η κυρία Χατζηαλεξίου. Πάντως, όπως λέει ο κ. Τσιρίκος, η συντήρηση ενός ποδηλάτου είναι οικονομική αφού το κόστος των περισσότερων ανταλλακτικών είναι χαμηλό, ενώ δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή κάποιου εξαρτήματος προτού αυτό φθαρεί.

Το σωστό μέγεθος ποδηλάτου είναι σημαντικό και επιλέγεται ανάλογα με το ύψος του ποδηλάτη, κυρίως ανάλογα με το μήκος των χεριών και των ποδιών. Κράνος- φώτα- κλειδαριά είναι το τρίπτυχο της ασφάλειας για ένα μέσο ποδήλατο. Για πιο extreme ποδηλασίες, καλό θα είναι να προμηθευτεί κανείς και με πιο εξειδικευμένο εξοπλισμό ασφαλείας, όπως οι επιγονατίδες, τα ειδικά προστατευτικά για χέρια, πόδια, πλάτη, θώρακα, το κράνος τύπου μοτοσικλετιστή, τα ειδικά εσώρουχα κ.λπ. ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΑ

Στο κατάστημα του Βασίλη Τσιρίκου (φωτογραφία) σχεδόν καθημερινά επικρατεί το αδιαχώρητο. Ανθρωποι κάθε ηλικίας αναζητούν πληροφορίες και αγοράζουν ποδήλατα. «Η αύξηση της ζήτησης είναι εντυπωσιακή το τελευταίο διάστημα. Οχι μόνο λόγω μόδας των τελευταίων ετών, αλλά και λόγω...ακρίβειας. Κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ από τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν ανακοινώθηκαν οι πρώτες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων» παρατηρεί ο κ. Τσιρίκος, αναφερόμενος στο ενδιαφέρον των καταναλωτών για το ποδήλατο. Από την πλευρά των ποδηλατών η Λυδία Χατζηαλεξίου αναφέρει ότι όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι που επιλέγουν το ποδήλατο ως μέσον μετακίνησης στην πόλη. «Αρκεί κανείς να παρατηρήσει τους δρόμους το πρωί. Οι ποδηλάτες είναι κάθε ημέρα και περισσότεροι,ενώ πριν από μερικά χρόνια κανείς δεν έβγαινε στον δρόμο για τις καθημερινές μετακινήσεις του ή τις δουλειές του». Και άλλοι έμποροι μάλιστα σημειώνουν ότι οι πωλήσεις τους δεν... γνωρίζουν κρίση. Μπορεί οι επίδοξοι ποδηλάτες να υπολογίζουν περισσότερο το μπάτζετ που θα διαθέσουν, το ποδήλατο, όμως, ως είδος γνωρίζει αύξηση στις πωλήσεις του κυρίως λόγω... κρίσης.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This