KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΝΕΑ ΟΔΟΣ ,ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ;;;;

ΨΗΦΙΣΤΕ:ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ¨:ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;;;

ΨΗΦΗΣΤΕ .ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ WIKILEAKS.

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ.

undefined Κάνει συλλογή από δονητές, στον ελεύθερο χρόνο της παρακολουθεί τους γκόμενους των φιλενάδων της, κι όταν γνωρίζει κάποιον, απαιτεί να κάνουν σεξ σε σουίτα ξενοδοχείου. Ύστερα απ’ όλα αυτά δικαιολογημένα η  Κατερίνα Μαράτου είναι η νούμερο ένα αντρική φαντασίωση.
Μπορεί να έγινε γνωστή με μελαχρινή κόμη, αλλά μπορούμε να πούμε ότι η ξανθιά είναι αυτή που της ταιριάζει απόλυτα.  Η Κατερίνα δηλώνει και «τσαμπουκάς» εκεί που χρειάζεται, αλλά και… πονηρό θηλυκό.
Σε συνέντευξή της μιλάει έξω από τα… δόντια και τα λεγόμενά της διεγείρουν τις αντρικές αισθήσεις. Ας την απολαύσουμε:
-Τι φοβάσαι;
Τα γεράματα. Φοβάμαι ότι μέχρι τότε θα έχω φάει όλα μου τα λεφτά στα αυτοκίνητα, τα οποία αλλάζω πολύ συχνά, και δεν θα μου έχουν μείνει για πλαστικές.
-Πώς θα ήθελες να είσαι τότε;
Θα ήθελα να ζω σε μια έπαυλη και να έχω μόνο άντρες υπηρέτες, έναν καθαριστή πισίνας, έναν κηπουρό κι έναν Φιλιππινέζο. Τους συμπαθώ τους Φιλιππινέζους, κάνουν του κόσμου τις δουλειές και δεν παραπονιούνται.
-Πόσους απ’ αυτούς θα χρησιμοποιούσες ως ερωτικούς δούλους σου;
Πάντως, όχι τον Φιλιππινέζο. Όλοι λένε ότι την έχουν μικρή.
-Είπες ότι γουστάρεις τα αυτοκίνητα. Έχεις στουκάρει ποτέ ;
Πάρα πολλές φορές, και συνήθως φταίω εγώ. Πάντα βιάζομαι να φτάσω στον προορισμό μου, κι όσοι είναι μπροστά μου πάνε με το πάσο τους. Νομίζω ότι όλοι οι οδηγοί συνωμοτούν εναντίον μου. Τις προάλλες είχα χτυπήσει ένα μπροστινό αυτοκίνητο και ο ιδιοκτήτης του άρχισε να μου φωνάζει να κατέβω να δω τη ζημιά. Δεν βγήκα ποτέ από το αυτοκίνητο, ήμουν φρεσκολουσμένη και δεν ήθελα να κρυώσω.
-Πώς και ασχολήθηκες με το τραγούδι;
Για μένα το τραγούδι είναι το βήμα για να πω αυτά που θέλω. Μπορεί να είμαι ερωτευμένη και να θέλω να το εκφράσω μέσα από ένα τραγούδι.
-Τώρα σε τι φάση είσαι;
Χώρισα πρόσφατα και θέλω να είμαι μόνη μου.
-Εσύ τον έστειλες ή αυτός;
Αυτός. Άρχισε να νιώθει μειονεκτικά που ανακάλυπτα τα ηλίθια ψέματά του.
-Τι ανακάλυψες; Μήπως ότι σε είχε κάνει τάρανδο από το κέρατο;
Όχι, δεν είχε λόγο να το κάνει αυτό. Απλώς μου έλεγε χαζά ψέματα για χαζούς λόγους. Μια φορά μου είπε ότι ήταν στην Αθήνα και την ίδια στιγμή τον είδα μέσα από τον καθρέφτη του αυτοκινήτου μου στη Θεσσαλονίκη. Μόνος του ήταν, χωρίς γκόμενα.
-Ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει για έναν άντρα;
Δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Θα έκανα κάτι ακραίο μόνο για κάποιον που θα ήταν διατεθειμένος να κάνει κάτι πιο ακραίο για μένα.
-Έχεις κάνει πριβέ στριπτίζ για τον αγαπημένο σου;
Ναι, φυσικά. Μου αρέσει πολύ να υποδύομαι ρόλους, αλλά πάντα δυναμικούς. Γυναικείους ρόλους, όχι κοριτσίστικους.
-Ποιος είναι ο πιο περίεργος ρόλος που έχεις υποδυθεί;
Του άντρα. Εγώ ήμουν η ενεργητική και ο σύντροφός μου ο παθητικός.
-Δηλαδή, τον αλεύρωνε τον κουραμπιέ;
Ναι, και γι’ αυτό χωρίσαμε. Ήταν ποδοσφαιριστής επαρχιακής ομάδας, και μάλιστα έπαιζε στην Α΄ Εθνική. Απ’ ό,τι έχω ακούσει τώρα, είναι κανονικός γκέι. Φαίνεται ότι τον βοήθησα να βρει τη σεξουαλική του ταυτότητα.
-Εκτός απ’ αυτό, ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που σου έχουν ζητήσει στο κρεβάτι; Δυστυχώς, δεν μου έχουν ζητήσει κάτι ακραίο. Μακάρι να μου είχαν ζητήσει, για να σ’ το έλεγα. Νομίζω ότι οι άντρες με φοβούνται επειδή είμαι δυναμική γυναίκα.
-Μη μου πεις ότι έχεις κάνει σεξ μόνο σε κρεβάτι;
Όχι βέβαια! Το έχω κάνει σε πάρκινγκ εστιατορίου, στην αυλή ενός δημοτικού και στο υπόγειο του σπιτιού της πολυκατοικίας μου. Όταν μου περνάει η φάση της σουίτας και αρχίζω να πλήττω, δοκιμάζω διάφορα τρελά μέρη για να το κάνω.
- Έχεις δοκιμάσει να κάνεις ερωτικό τρίγωνο;
Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά δεν το απορρίπτω. Αποτελεί μια από τις φαντασιώσεις μου, τις οποίες δεν θέλω να πραγματοποιήσω γιατί θα ξενερώσω.
-Μήπως άλλη μια φαντασίωσή σου είναι να πας με γυναίκα;
Αυτή είναι η καλύτερή μου φαντασίωση. Τόσο μεγάλη, που, αν γίνει ποτέ πραγματικότητα, θα έχω σοβαρό πρόβλημα.
-Σου έχει τύχει να κάνεις σεξ με άντρα και για να ολοκληρώσεις να φαντάζεσαι ότι το κάνεις με γυναίκα;
Πολλές φορές. Μου αρέσουν οι θηλυκές και χυμώδεις γυναίκες. Όχι κάποια συγκεκριμένη ή γνωστή… Στη φαντασίωσή μου δεν υπάρχει  πρόσωπο, μόνο το σώμα.
- Αν έρθει κάποιος και σου πει «Για να βγάλεις CD πρέπει να περάσεις από το κρεβάτι μου», τι θα κάνεις;
Και πώς θα ξέρω ότι μου λέει την αλήθεια;
-Ας πούμε ότι σου δείχνει το συμβόλαιο από πριν. Τι θα κάνεις;
Δεν μου ταιριάζει αυτού του είδους η συναλλαγή. Θα προτιμούσα να μου πει ευθέως ότι θέλει να κάνουμε σεξ. Αν ήταν πιο ειλικρινής, θα το έκανα. Θέλω ο άντρας να έχει μαγκιά και ντομπροσύνη.
-Τι άλλο θες να έχει;
Επιβλητική παρουσία και γεμάτο πορτοφόλι. Θέλω να είναι ψηλός και γεροδεμένος, αλλά όχι από τους τύπους που έχουν κοιλιακούς-«φέτες» και κάθονται με τις ώρες στον καθρέφτη με το πιστολάκι για τα μαλλιά. Θέλω να μπορεί να με χαλιναγωγήσει, γιατί, άμα του πάρω εγώ τον αέρα, θα τον βαρεθώ και θα τον παρατήσω.
-Τι σε ξενερώνει σε έναν άντρα;
Να έχει οικονομικό πρόβλημα, να κάνει αποτρίχωση και να μην μπορεί να βρει το σωστό τρόπο για να με προσεγγίσει. Εγώ, ως γυναίκα, δεν μπορώ να κάνω το πρώτο βήμα.
-Οι περισσότερες φορές που έχεις κάνει σεξ μέσα σε μία μέρα;
Τέσσερις με πέντε. Μη φανταστείς ότι έχω άπειρο ελεύθερο χρόνο για να κάνω σεξ όλη μέρα.
-Γιατί; Τι κάνεις την υπόλοιπη μέρα, εκτός από το να πηγαίνεις στο μαγαζί που τραγουδάς;
Έχω δύο φίλες, τη Μαρία και τη Ζοζέττα, και κάνουμε παρακολουθήσεις.
-Πες μου ένα μεγάλο σου όνειρο.
Θα ήθελα να ανοίξω το δικό μου sex shop, αλλά μάλλον δεν θα το κάνω και θα ανοίξω κέντρο αισθητικής.
-Ποια ήταν η τελευταία αγορά που έκανες από sex shop;
Πού να θυμάμαι; Τα έχω αγοράσει όλα. Ξέρεις, κάνω συλλογή από περίεργα πράγματα. Κι επειδή θεωρώ τους δονητές περίεργους, έχω μαζέψει αρκετούς.
-Τους έχεις σε δημόσια θέα ή κάπου κρυμμένους;
Εννοείται ότι τους έχω κρύψει.
-Και γιατί το έκανες αυτό;
Δεν ταιριάζουν με τη διακόσμηση του σπιτιού μου.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
free-wifi.gr - Greece' s free hotspot directory
Ανθόραμα - Όλα για τον κόσμο των φυτών